ویزای هلند

۱۵ مطلب در آبان ۱۳۹۷ ثبت شده است

جاذبه های دیدنی آمستردام

جاذبه های دیدنی آمستردام

یکی از مقاصد گردشگری در هلند  که بسیار محبوب است آمستردام می باشد که بیش از 4 میلیون گردشگر دارد. جاذبه های دیدنی آمستردام این شهر را به مقصدی محبوب بین گردشگران تبدیل کرده است و هر ساله عده زیادی برای بازدید از این جاذبه ها به آن سفر می کنند. در این مقاله نیز به بررسی جاذبه های دیدنی آمستردام خواهیم پرداخت تا سفر خوب و خاطره انگیزی را تجربه کنید.

با سفر به آمستردام در بخش مرکزی آن بافت فشرده و قدیمی آن را خواهید دید که همانند یک موزه روباز می باشد. از جاذبه های دیدنی آمستردام می توان به موزه ملی، واندل پارک، خانه آن فرانک، کاخ سلطنتی، کانال پرنسس و قایق سواری در کانال ها اشاره کرد که با سوار شدن در آنها از مقابل ساختمان های شهر خواهید گذشت. این شهر برای همه سلیقه ها چیزی برای ارائه دارد و انواع جاذبه های تاریخی، تفریحی و فرهنگی را در آن مشاهده خواهید کرد. اگر برای سفر خود مقصدی خارجی را در نظر دارید آمستردام بهترین گزینه می تواند باشد.

[caption id="attachment_240" align="aligncenter" width="780"]جاذبه های دیدنی آمستردام جاذبه های دیدنی آمستردام[/caption]

موزه ملی از جاذبه های دیدنی آمستردام

یکی از جاذبه های دیدنی آمستردام که در آن قادر به مشاهده انواع صنایع دستی، هنری و تاریخی خواهید بود موزه ملی آمستردام است. مجموعه ای از نقاشی های هلندی مربوط به عصر طلایی  و مجموعه ای از هنر آسیا در این موزه دیده می شود.  تأسیس این موزه در سال 1800 بوده است و به عنوان نگارخانه ملی در آن زمان شناخته می شده است. پادشاه لویی بناپارت که برادر ناپلئون بناپارت بود، دستور انتقال این موزه را در سال 1808 به آمستردام صادر کرد. در سفر به آمستردام بازدید از این موزه را از دست ندهید و خاطره های خوبی برای خود رقم بزنید.

[caption id="attachment_232" align="aligncenter" width="780"]موزه ملی از جاذبه های دیدنی آمستردام موزه ملی از جاذبه های دیدنی آمستردام[/caption]

منطقه و کانال زیبای جوردان از جاذبه های دیدنی آمستردام

یکی از جاذبه های دیدنی آمستردام کانال های آبی است  که سبب تمایز آن از دیگر شهرهای اروپایی شده است. موقعیت این منطقه زیبا دهکده گرینویچ آمستردام است و از سمت شرقی به کانال پرنسس و از سمت غربی به کانال Lijnbaans gracht متصل می شود،  در سفر به شهر آمستردام بازدید از این منطقه را از دست ندهید و از تفریحات آن لذت ببرید.

[caption id="attachment_233" align="aligncenter" width="780"]منطقه و کانال زیبای جوردان از جاذبه های دیدنی آمستردام منطقه و کانال زیبای جوردان از جاذبه های دیدنی آمستردام[/caption]

کانال پرنسس از جاذبه های دیدنی آمستردام

کانال پرنسس جز سه کانال اصلی آمستردام است و طولانی ترین کانال آن محسوب می شود. در اطراف کانال کافه ها و خانه هایی زیبا وجود دارند که برای پیاده روی محیطی مناسب ایجاد می کنند. انواع پل ها روی این کانال وجود دارد که موجب اتصال چند خیابان می شود. تورهای مختلفی برای بازدید از کانال ها در نظر گرفته شده است که با استفاده از آنها قادر به بازدید از کانال های آمستردام خواهید بود. این کانال در سال 2009 در میراث جهانی به ثبت رسید. در این کانال قادر به سوار شدن به کشتی های کروز خواهید بود و به تماشای شهر خواهید پرداخت.

کاخ سلطنتی آمستردام از جاذبه های دیدنی آمستردام

یکی از زیباترین جاذبه های دیدنی آمستردام که در اکثر روزهای سال در آن به روی عموم باز است کاخ سلطنتی است که تنها برای انجام امور دولتی و در صورت نیاز درهای آن بسته خواهد شد. امپراطوری فرانسه در گذشته این کاخ را به تصرف خود درآورده بود که داستان ها و تاریخ زیادی در رابطه با آن وجود دارد .برادر ناپئلون بناپارت یعنی لوئیز در سال 1808 به پادشاهی هلند محسوب شد و در این کاخ اقامت کرد. این کاخ در قرن هفدهم برای استفاده به عنوان تالار شهر ساخته شد و سپس تبدیل به محل اقامتی برای برادر ناپلئون درآمد. این محل تا پایان امپراطوری فرانسه یه عنوان یک کاخ باقی ماند. موقعیت این کاخ میدان Dam است و معماری فوق العاده ای دارد و در آن تعداد زیادی نمایشگاه برگزار می شود که نشان دهنده تاریخ غنی شهر هستند.

[caption id="attachment_246" align="aligncenter" width="780"]کاخ سلطنتی آمستردام از جاذبه های دیدنی آمستردام کاخ سلطنتی آمستردام از جاذبه های دیدنی آمستردام[/caption]

باغ وحش آرتیس از جاذبه های دیدنی آمستردام

یکی از جاذبه های دیدنی آمستردام باغ وحش آرتیس است که در بخش مرکزی شهر واقع شده است. این باغ وحش از قدیمی ترین باغ وحش های هلند است و آکواریوم و پلانتاریوم دارد. در سفر به آمستردام گردشگران زیادی بازدید از این باغ وحش را در برنامه خود قرار می دهند.

خانه‌ آنِ فرانک از جاذبه های دیدنی آمستردام

آن فرانک و خانواده اش در خلال جنگ جهانی دوم که هلند از جانب نازی ها به اشغال درآمد در این خانه قرن هجدهمی پنهان شدند و به مدت 2 سال در آن زندگی کردند و سپس پیدا شدند و به اردوگاه های کار اجباری فرستاده شدند. با پیدا شدن دفترچه خاطرات فرانک این خانه به یک موزه تبدیل شد و به وسیله نمایشگاهی که دارای اسناد تاریخی و مستند است داستان او و خانواده اش بازگو شد. بازدید از این خانه برای اطلاع از یک تجربه تراژدی عمیق و به یادماندنی مناسب است و اواخر بعدازظهر برای بازدید از آن مناسب تر است زیرا خلوت تر خواهد بود. این دفترچه به بیش از 60 زبان زنده دنیا ترجمه شده است و فیلم های زیادی از داستان زندگی او ساخته شده است.

[caption id="attachment_247" align="aligncenter" width="780"]خانه‌ آنِ فرانک از جاذبه های دیدنی آمستردام خانه‌ آنِ فرانک از جاذبه های دیدنی آمستردام[/caption]

واندل پارک از جاذبه های دیدنی آمستردام

یکی از جاذبه های دیدنی آمستردام که برای استراحت یک مکان عالی به شمار می آید واندل پارک است و توریستی ترین پارک آن به شمار می باشد. نزدیکی این پارک به کوی موزه چیزی از آرامش و جذابیت آن کم نمی کند. با رفتن به این پارک قادر به استشمام هوای تازه خواهید بود و مجسمه زیبای پیکاسو را در آن خواهید دید. در فصل تابستان در این پارک تئاتر روباز اجرا می شود که قادر به مشاهده آن خواهید بود. به غیر از گردشگران عده زیادی از مردم بومی به این پارک می آیند و اوقات خود را در آن می گذرانند.

[caption id="attachment_249" align="aligncenter" width="780"]واندل پارک از جاذبه های دیدنی آمستردام واندل پارک از جاذبه های دیدنی آمستردام[/caption]

باغ گیاه‌شناسی از جاذبه های دیدنی آمستردام

یکی از جاذبه ها دیدنی آمستردام باغ گیاه شناسی است  دارای گیاهانی زیبا و کمیاب است. هلندی ها در تجارت بسیار موفق هستند و باغ گیاه شناسی نیز مکانی برای پیشرفت های گیاه شناسی بوده است. سنت غربی نوشیدن قهوه نیز از این باغ و با آوردن گیاهی از عربستان و کشت در آن ایجاد شده است. روغن پالم نیز در این باغ کشت و سپس به جنوب شرق آسیا انتقال داده شده است.

موزه‌ی فضای باز از جاذبه های دنی آمستردام

نقاشی های زیبای لندی را در یکی از جاذبه های دیدنی آمستردام به نام موزه فضای باز Zaanse Schans خواهید دید. در این مکان معماری مسکونی عصر طلایی هلند، آسیاب بادی، آتلیه ها و کارگاه های آموزشی را در این موزه خواهید دید. پنیرسازی معروف هلند و صنایع دستی آن مواردی هستند که با رفتن به این منطقه قادر به فراگیری اطلاعات درباره آن ها خواهید بود که در یک چشم انداز زیبای روستایی قابل مشاهده است.

پارک جنگلی از جاذبه های دیدنی آمستردام

فعالیت های تفریحی زیادی در پارک جنگلی Amsterdamse Bos برای گردشگران فراهم شده است. در این منطقه به بازدید از مزرعه پرورش بز و محصولات تولیدی آن، شنا کردن در استخر و سفر تفریحی با قایق خواهید رفت و از چشمه آب گرم آن بازدید خواهید کرد، علاوه بر این ها قادر به دوچرخه سواری در این منطقه خواهید بود و به مشاهده تئاتر فضای باز آن می توانید بپردازید.

موزه اشتدلیک از جاذبه های دیدنی آمستردام

یکی از جاذبه ها دیدنی آمستردام موزه اشتدلیک است که از موزه های مدرن و معاصر در جهان است و هنرهایی مربوط به 100 سال و یا بیشتر در آن موجود است. آثار قدیم و جدید زیادی به صورت مداوم به این مجموعه اضافه می شود و حدود 90.000 اثر در آن وجود دارد. بسیاری از نقاشی های ونگوگ را در آنها می توانید مشاهده کنید.

[caption id="attachment_251" align="aligncenter" width="780"]موزه اشتدلیک از جاذبه های دیدنی آمستردام موزه اشتدلیک از جاذبه های دیدنی آمستردام[/caption]

دِ اود کرک از جاذبه های دیدنی آمستردام

یکی از جاذبه های دیدنی آمستردام د اود کرک است که پیوندی با تاریخ شهر دارد و متعلق به مقامات کاتولیک آمستردام است و از جانب کالوینیست ها در زمان اصلاحات به مصادره در آمد و به یک کلیسای پروتستان تبدیل شد. در این کلیسا فعالیت های فرهنگی و مراسم مذهبی فراوانی برگزار می شود.

پته کوچینسکی از جاذبه های دیدنی آمستردام

یکی از جاذبه  های دیدنی آمستردام که طراحی فوق العاده ای دارد پته توچینسکی است و در جهان به عنوان زیباترین سالن تئاتر و سینما شناخته می شود. هنر تزیین و هنر نو را در کل سالن مشاهده خواهید کرد. تلفیق این دو هنر سبب با ارزش شدن ویژگی های هنری آن شده است و آن را به عنوان مکانی با معماری خاص می شناسند.

[caption id="attachment_250" align="aligncenter" width="780"]پته کوچینسکی از جاذبه های دیدنی آمستردام پته کوچینسکی از جاذبه های دیدنی آمستردام[/caption]

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای هلند ، وقت سفارت هلند ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱

۳۰ آبان ۹۷ ، ۱۲:۲۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سفری دگر

آب و هوای آمستردام

آب و هوای آمستردام

در این مقاله قصد داریم که به ارائه اطلاعاتی در مورد آب و هوای آمستردام بپردازیم. اگر به دنبال این هستید که در مورد آب و هوای آمستردام اطلاعاتی را بدست آورید در این مقاله همراه ما باشید. آمستردام یکی از مهمترین شهرهای هلند است و به عنوان پایتخت این کشور محسوب می شود. در طول سال گردشگران زیادی از این شهر بازدید می کنند و از جاذبه های دیدنی آن بازدید می کنند، آمستردام با طبیعت زیبایی که دارد و با لاله های رنگارنگ بسیار دیدنی است. آگاهی از آب و هوای آمستردام برای کسانی که می خواهند سفر خوبی را تجربه کنند می تواند بسیار مفید باشد.

کسانی که قصد سفر دارند به طور معمول به دنبال این هستند که از شرایط آب و هوایی مقصد سفر خود اطلاعاتی را بدست آورند، اگر سفر گردشگری باشد اطلاع از شرایط آب و هوایی بیش از پیش ضروری می باشد، چرا که تعیین کننده برنامه های شما خواهد بود. کسانی که به آمستردام نیز سفر می کنند به دنبال این هستند که از آب و هوای آمستردام اطلاعاتی را بدست آورند تا سفر خوب و بیاد ماندنی را به این شهر داشته باشند. به طور کلی آب و هوای آمستردام را می توانیم به صورت نسبتا معتدل بدانیم. در فصل سرد در این شهر شاهد بارش برف کمتری هستیم و به همان میزان گرمای هوا آنچنان شدید هم نیست که مسافران را آزار دهد. با این حال آب و هوای آمستردام در بیشتر اوقات ابری است و نم نم باران وجود دارد.

در زمستان گاهی شاهد وزش باد هستیم که احساس سرمای هوا را چندین برابر می کند. هر چند در طول سال بارش باران وجود دارد ولی شدت بارندگی زیاد نیست و نیاز به حمل چتر نخواهید داشت. آب و هوای آمستردام در فصل تابستان بسیار خوب است و به همین دلیل است که فصل گردشگری آمستردام تابستان محسوب می شود. کسانی که از تجمع توریست ها چندان خوششان نمی آید می توانند در بهار و پاییز به آمستردام سفری داشته باشند.

[caption id="attachment_231" align="aligncenter" width="780"]آب و هوای آمستردام آب و هوای آمستردام[/caption]

باران و آفتاب در آمستردام

آب و هوای آمستردام زیاد قابل پیش بینی نیست و ممکن است که در یک لحظه هوا ابری شود و شروع به باریدن باران کند و در یک لحظه امکان دارد هوا آفتابی شود. از آوریل تا سپتامبر بارش باران زیاد است و در طول سال در حدود 79 سانتی متر در کشور هلند باران می بارد که عدد قابل توجهی می باشد.

آب و هوای آمستردام در بهار و پاییز

آب و هوای آمستردام در بهار و پاییز تقریبا مشابه می باشد، از ماه مارس تا می شهر آمستردام دارای آب و هوای خنکی است و به تدریج شاهد افزایش دما هستیم. در ماه آوریل شاهد شکوفایی نرگس زرد و در ماه مه شاهد شکوفایی لاله های زیبا در آمستردام هستیم. در این بازه زمانی شاهد آب و هوایی گرمی در آمستردام خواهیم بود که زمان مناسبی برای سفر می باشد. فصل پاییز از ماه سپتامبر تا نوامبر می باشد که در اوایل سپتامبر شاهد هوای بسیار مطبوعی هستیم پس از آن کم کم آب و هوای آمستردام رو به سردی می رود که شاهد روزهای ابری و بارانی به همراه وزش باد هستیم.

[caption id="attachment_232" align="aligncenter" width="780"]آب و هوای آمستردام در بهار و پاییز آب و هوای آمستردام در بهار و پاییز[/caption]

آب و هوای آمستردام در تابستان

آب و هوای آمستردام دذ تابستان بسیار مناسب است و از ماه ژوئن تا آگوست شاهد حضور گردشگران زیادی در شهر آمستردام هستیم، در این بازه زمانی شاهد آب و هوای گرمی هستیم ولی آب و هوا آنچنان گرم نیست که آزار دهنده باشد. کسانی که می خواهند در کنار کانال های معروف آمستردام پیاده روی کنند فصل تابستان برای آنها بهترین زمان مسافرت می باشد. آب و هوای آمستردام در فصل تابستان بسیار شبیه به لندن است. میانگین درجه حرارت آمستردام در تابستان کمی بیش از 23 درجه سانتیگراد می باشد و در بیشترین حالت به 32 درجه سانتیگراد می رسد که ممکن است 2 یا 3 روز در طول ماه باشد.

[caption id="attachment_233" align="aligncenter" width="780"]آب و هوای آمستردام در تابستان آب و هوای آمستردام در تابستان[/caption]

آب و هوای آمستردام در زمستان

آب و هوای آمستردام در زمستان که دسامبر تا فوریه را شامل می شود نسبت به بقیه فصل های سال سردتر است ولی به طور معمول منجمد نمی باشد، میانگین دمای روزانه در حدود 3 درجه سانتیگراد می باشد و در شب نیز شاهد میانگین دمای صفر درجه سانتیگراد هستیم. در فواصل بین دسامبر و فوریه احتمال بارش برف، مه گرفتگی و حتی انجماد دما وجود دارد. فصل زمستان بیشتر برای کسانی مناسب است که می خواهند سفر مقرون به صرفه ای را داشته باشند. در زمستان تعداد گردشگران در آمستردام به شدت کاهش می یابد.

[caption id="attachment_234" align="aligncenter" width="780"]آب و هوای آمستردام در زمستان آب و هوای آمستردام در زمستان[/caption]

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای هلند ، وقت سفارت هلند ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱

 

۲۹ آبان ۹۷ ، ۱۳:۱۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سفری دگر

هتل های هلند

هتل های هلند

بی شک یکی از مهمترین نکاتی که قبل سفر به کشور هلند باید به خاطر داشته باشید رزرو یکی از هتل های هلند می باشد، برای این که بتوانید اقامتی راحت را در کشور هلند داشته باشید باید با هتل های این کشور آشنایی داشته باشید و یکی از بهترین هتل ها از لحاظ امکانات را متناسب با هزینه ای که می خواهید برای اقامت در این کشور کنید رزرو کنید. در این مطلب قصد داریم برخی از معروف ترین هتل های کشور هلند را معرفی کنیم تا با آشنایی بیشتر با این هتل ها بتوانید هتلی مناسب را برای اقامت خود انتخاب کنید و اقدام به رزرو اتاق در آن کنید.

هتل همشیر بتهوون

بی شک یکی از معروف ترین هتل های شهر بتهوون هلند را می توان هتل همشیر این شهر دانست، این هتل دارای امکانات بسیار زیادی می باشد که باعث شده است جزو بهترین هتل های این شهر قرار گیرد. از جمله امکاناتی که در این هتل برای شما فراهم می شود می توان به مواردی از قبیل رستوران ها و کافه های بسیار زیادی که در اطراف آن وجود دارد، حمام های اختصاصی درون هر اتاق، استفاده از رنگ های روشن در اتاق های هتل که باعث زیبایی بیش از حد آن شده است، سرو صبحانه به صورت روزانه در بوفه این هتل، نزدیکی به ایستگاه قطار و اتوبوس و در نتیجه دسترسی راحت تر به مرکز شهر و نزدیکی به بسیاری از جاذبه های گردشگری این شهر اشاره کرد.

[caption id="attachment_219" align="aligncenter" width="780"]هتل های هلند هتل های هلند[/caption]

هتل اینتل آمستردام سنتر

یکی از نزدیکترین هتل ها به مرکز شهر آمستردام هلند را می توان هتل اینتل این شهر دانست، این هتل تنها  چند دقیقه با مرکز شهر آمستردام فاصله دارد و این نزدیکی به مرکز شهر باعث شده است که بسیاری از مسافرانی که قصد اقامت در شهر آمستردام هلند را دارند این هتل را به عنوان محل اقامت خود انتخاب کنند. یکی از بهترین ویژگی های این هتل تهویه بسیار مناسب درون اتاق های آن می باشد، ویژگی دیگر اینترنت رایگانی است که به صورت وایفای در اختیار شما قرار دارد، این هتل دارای امکانات دیگری از قبیل حمام اختصاصی درون اتاق ها، تلویزیون در هر اتاق، صبحانه کامل در هر روز، یک رستوران بسیار شیک در کنار هتل و بسیاری از امکانات دیگر می باشد که با رزرو اتاق در این هتل می توانید از این امکانات استفاده کنید.

[caption id="attachment_220" align="aligncenter" width="780"]هتل اینتل آمستردام سنتر هتل اینتل آمستردام سنتر[/caption]

هتل موون پیک آمستردام سیتی سنتر

هتل موون پیک نیز یکی دیگر از هتل های هلند است که دارای ویژگی های منحصر به فرد بسیار زیادی می باشد، یکی از ویژگی های این هتل که باعث شده است در میان بهترین هتل های هلند قرار گیرد ویو فوق العاده ای است که این هتل دارا می باشد، با رزرو اتاق در این هتل مانند بسیاری دیگر از هتل های هلند شما دسترسی کامل به اینترنت رایگان را دارا هستید، سالن بدنسازی بسیار بزرگی که در این هتل قرار دارد یکی از ویژگی هایی است که در بسیاری از هتل های هلند این ویژگی وجود ندارد، سایر ویژگی هایی که باعث شده است این هتل از معروف ترین هتل های هلند باشد امکاناتی از قبیل رستوران، اتاق های شیک و بزرگ، اتاق ماساژ، نزدیکی به مراکز گردشگری و مراکز خرید شهر آمستردام می باشد.

[caption id="attachment_221" align="aligncenter" width="780"]هتل موون پیک آمستردام سیتی سنتر هتل موون پیک آمستردام سیتی سنتر[/caption]

هتل ibis

هتل ibis یک هتل سه ستاره در کشور هلند است که می توانید با سفر به این کشور در این هتل اقامت کنید، از جمله ویژگی هایی که این هتل دارا می باشد می توان به مواردی از قبیل: کیفیت بسیار بالای غذاهای این هتل، موقعیت مکانی بسیار خوب و نزدیکی به بسیاری از جاذبه های گردشگری کشور هلند، اتاق هایی بسیار تمیز و مناسب، قابلیت کنسل کردن رزرو اتاق به صورت رایگان، دارا بودن کارمندانی چند زبانه که می تواند برای شما جالب باشد، یک کافه بسیار کوچک و زیبا برای نوشیدن قهوه، پذیرش 24 ساعته در طول شبانه روز، اجازه به همراه داشتن حیوانات خانگی و داشتن اتاق هایی مخصوص کسانی که با خود حیوان خانگی برده اند، اینترنت پر سرعت رایگان در تمام قسمت های هتل و بسیاری دیگر از امکانات فوق العاده که باعث شده است این هتل با این که یک هتل سه ستاره می باشد ولی جزو بهترین هتل های هلند قرار گیرد.

[caption id="attachment_222" align="aligncenter" width="780"]هتل ibis هتل ibis[/caption]

هتل Crowne Plaza

این هتل از بهترین هتل های هلند می باشد که طرفداران بسیار زیادی را داراست و بسیاری از افراد و توریست هایی که به کشور هلند سفر کرده اند این هتل را برای اقامت پیشنهاد می کنند، هتل Crowne Plaza یک هتل چهار ستاره است که بیشتر مناسب زوج های جوان می باشد، این هتل دارای فضایی بسیار رمانتیک است و می تواند یک اقامت خاطره انگیز را در این کشور برای شما به وجود بیاورد. این هتل از هتل های هلند از لحاظ موقعیت مکانی در یک جای بسیار خوب قرار گرفته است و دارای اتاق هایی بسیار تمیز و مرتب می باشد. اگر بخواهیم ویژگی های این هتل که باعث شده است در میان محبوب ترین هتل های هلند قرار بگیرد را بیان کنیم می توان به مواردی از قبیل سالن بدنسازی، اینترنت رایگان و پرسرعت، خشکشویی، اجاره دوچرخه و دیگر موارد اشاره کرد.

[caption id="attachment_223" align="aligncenter" width="780"]هتل Crowne Plaza هتل Crowne Plaza[/caption]

هتل Pulitzer از بهترین هتل های هلند

هتل Pulitzer یکی از پر امکانات ترین هتل های هلند است که یک هتل 5 ستاره است، این هتل دارای یک محیط خانوادگی می باشد که در صورتی که به همراه خانواده خود به این کشور سفر کرده باشید می تواند محل مناسبی برای اقامت شما باشد، این هتل از آن دسته هتل های هلند است که جلسات کاری بسیار زیادی نیز در آن صورت می گیرد. کارکنان این هتل جزو بهترین و مودب ترین کارکنان در میان سایر هتل های هلند می باشد از جمله امکاناتی که باعث شده است این هتل جزو پر امکانات ترین هتل های هلند قرار گیرد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

یک سالن جلسات بسیار مجهز، خشکشویی، یک باشگاه بدنسازی بسیار حرفه ای و بزرگ، اجازه ورود حیوانات خانگی، یک کتابخانه بسیار مجهز و همینطور یک زمین بازی مخصوص کودکان که در صورتی که همراه خانواده به کشور هلند سفر کرده باشید می توانید کودکان خود را در این اتاق قرار دهید تا سرگرم شوند.

[caption id="attachment_224" align="aligncenter" width="780"]هتل Pulitzer از بهترین هتل های هلند هتل Pulitzer از بهترین هتل های هلند[/caption]

هتل V Fizeau srtaat یکی از زیباترین هتل های هلند

این هتل جزو زیباترین هتل های هلند می باشد که دارای محیطی بسیار صمیمانه است، این هتل جزو هتل های 4 ستاره است که دارای موقعیت مکانی بسیار خوبی نسبت به بسیاری از هتل های هلند می باشد، یکی از دلایل محبوبیت این هتل در میان سایر هتل های هلند قهوه های بسیار خوشمزه آن می باشد. برخی از امکانات این هتل عبارت اند از: یک باشگاه بدنسازی بسیار مجهز، اینترنت پرسرعت و رایگان، قابلیت کنسل کردن اتاق ها به صورت رایگان، تسلط کارکنان به زبان انگلیسی علاوه بر زبان هلندی، خشکشویی و اجاره دوچرخه. تسلط کارکنان این هتل باعث شده است که بسیاری از توریست ها علاقه زیادی به رزرو اتاق در یکی از اتاق های این هتل باشند چرا که رابطه بهتر با کارکنان باعث می شود که خدمات بهتری را دریافت کنید.

هتل ولدورف آستوریا یکی از لوکس ترین هتل های هلند

یکی از لوکس ترین هتل های هلند که میتوانید در آن اقامت داشته باشید هتل والدورف آستوریا می باشد، این هتل یک هتل 5 ستاره است که به بسیاری از مراکز خرید بزرگ کشور هلند نزدیک است، یکی از برترین ویژگی های این هتل که آن را در میان لوکس ترین هتل های هلند قرار داده است ساختمان بسیار زیبا و اتاق های فوق العاده آن می باشد. این هتل دارای امکانات بسیار زیادی از قبیل کارکنان خونگرم و مودب، خشک شویی، استخر، اتاق جلسات مجهز، یک باشگاه بدنسازی بسیار مجهز، مسلط بودن کارکنان به چندین زبان، اجازه ورود حیوانات خانگی به هتل و بسیاری دیگر از امکانات که باعث شده است این هتل در میان بهترین هتل های هلند باشد.

[caption id="attachment_226" align="aligncenter" width="780"]هتل ولدورف آستوریا یکی از لوکس ترین هتل های هلند هتل ولدورف آستوریا یکی از لوکس ترین هتل های هلند[/caption]

چگونه در یکی از این هتل ها اتاق رزرو کنیم؟

برای رزرو کردن اتاق در یکی از هتل های نام برده شده خیلی راحت می توانید با مراجعه به وبسایت هر یک از هتل های هلند مشخصات خود را وارد کرده و در این وبسایت ثبت نام کنید و بعد از آن به مراجعه به بخش اتاق ها یکی از اتاق های خالی را برای تاریخ مد نظر خود رزرو کنید. بعد از رزرو یک ایمیل تایید برای شما ارسال می شود که نشان دهنده این است که اتاق با موفقیت برای شما ثبت شده است.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای هلند ، وقت سفارت هلند ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱

۲۸ آبان ۹۷ ، ۱۲:۳۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سفری دگر

بهترین زمان سفر به هلند

بهترین زمان سفر به هلند

هلند یکی از کشورهای محبوب و یکی از مهمترین مقاصد گردشگری جهان می باشد که هر ساله افراد زیادی به این کشور سفر می کنند. مسافرین و گردشگران همواره بهترین زمان سفر به هلند را انتخاب می کنند تا بتوانند نهایت استفاده را از زمان حضور خود در این کشور و زیبایی های آن ببرند. مسافرین می توانند با یک برنامه ریزی درست بهترین زمان سفر به هلند را انتخاب کنند و از آسیب های بادی، گل های لاله، کانال های آب و بافت تاریخی شهرهای مختلف هلند دیدن کنند.

[caption id="attachment_210" align="aligncenter" width="780"]بهترین زمان سفر به هلند بهترین زمان سفر به هلند[/caption]

کشور هلند

هلند یکی از کشورهای شمال غربی اروپا می باشد. پایتخت بزرگ و زیبای این کشور آمستردام است که زیبایی های زیادی را در خود جای داده است. کشور هلند با کشور آلمان، بلژیک و بریتانیا همسایه می باشد و یک چهارم مساحت این کشور در سطح کمی از آب های آزاد قرار دارند. این کشور دارای بنادر بسیار زیادی است که بندر روتردام یکی از بزرگ ترین بنادر اروپایی به شمار می آید. بیشتر مردم این کشور مسیحی پروتستان می باشند و شمار کمی از آنها مسلمان هستند. این کشور دارای تاریخی غنی، مزارع زیبا، آسیاب بادهای مشهور، کانال ها و .. می باشد و هر ساله گردشگران زیادی را به سوی خود جذب می کند. تمامی این گردشگران و مسافرین به دنبال بهترین زمان سفر به هلند هستند تا بتوانند از تمام زیبایی های این کشور بازدید کنند.

[caption id="attachment_211" align="aligncenter" width="780"]کشور هلند کشور هلند[/caption]

آب و هوای هلند

این کشور دارای آب و هوای معتدلی می باشد. آب و هوای این کشور تحت تاثیر دریای شمال و اقیانوس اطلس است. اختلاف آب و هوای در نقاط مختلف این کشور کم می باشد و می توان گفت که تابستان های هلند ملایم است و تقریبا خنک می باشد. کشور هلند در فصل زمستان آب و هوای نسبتا سردی دارد. بهتر است بدانید که بارش باران در کل سال در این کشور جریان دارد. در این کشور گاهی اوقات با طوفان در پاییز و زمستان ها رو به رو می شود. جالب است بدانید که کشور هلند اغلب با وزش باد و نسیم همراه است و با یک برنامه ریزی خوب می توانید بهترین زمان سفر به هلند را انتخاب کنید.

[caption id="attachment_212" align="aligncenter" width="780"]آب و هوای هلند آب و هوای هلند[/caption]

درباره بهترین زمان سفر به هلند

بهتر است بدانید که فروردین ماه تا اردیبهشت ماه یکی از بهترین زمان سفر به هلند می باشد و به عنوان محبوب ترین زمان ها شناخته می شود. در این دو ماه با زیبایی با شکوه شکوفایی گل های لاله رو به رو خواهید شد. گل های لاله هلندی در تمامی شهر آمستردام دیده می شوند و زیبایی خاصی به شهر می دهند. بر اساس شرایط آب و هوایی فصل تابستان و مرداد ماه تا اواسط شهریور بهترین زمان سفر به هلند می باشند و دمای هوا بسیار خوب است. این کشور در هر فصلی زیبایی های دارد که می توان از آنها لذت برد ولی اگر شما برای دیدن گل های لاله می روید باید روزهای سرد را برای سفر انتخاب کنید تا شاهد این زیبایی باشید و این رویداد بهترین زمان سفر به هلند می باشد.

[caption id="attachment_213" align="aligncenter" width="780"]درباره بهترین زمان سفر به هلند درباره بهترین زمان سفر به هلند[/caption]

جشنواره ها بهترین زمان سفر به هلند

یکی از بهترین زمان سفر به هلند زمان اتفاق افتادن جشنواره ها می باشد. در این کشور جشنواره های زیادی روی می دهند که بهترین آنها جشنواره افتتاح باغ ها می باشد. این جشنواره در اواخر تیر ماه هر سال روی می دهد که باعث گرد هم آمدن گردشگران زیادی می شود. در این جشنواره بسیار بزرگ و باشکوه چیزی حدود 300 باغ در سرتاسر کشور باز می شوند که فرصتی عالی برای بازدید هستند. عموم مردم می توانند از این باغ ها دیدن کنند و از حضور خود در آنجا لذت ببرند.

[caption id="attachment_214" align="aligncenter" width="780"]جشنواره ها بهترین زمان سفر به هلند جشنواره ها بهترین زمان سفر به هلند[/caption]

جشنواره مو قرمزها

 یکی از جشنواره های بزرگ هلند جشنواره مو قرمزها می باشد و بهترین زمان سفر به هلند است. این جشنواره در اواخر تابستان برگزار می شود که هزاران فرد مو قرمز دو هم جمع می شوند. در کشورهای دیگر مانند ایرلند، شیکاگو، لندن و پورتلند نیز جشنواره های مشابه ای برگزار می شود ولی جشنواره برگزار شده در هلند از همه بزرگتر و مهمتر است. در کنار این مراسم کارهای هنری زیادی در این جشنواره برگزار می شود و گردشگران فرصت حضور در همایش های زیادی را خواهند داشت.

[caption id="attachment_215" align="aligncenter" width="780"]جشنواره مو قرمزها جشنواره مو قرمزها[/caption]

جشنواره روز ملی آسیاب بادی هلند

بهترین زمان سفر به هلند در اواخر اردیبهشت ماه می باشد. چرا که در این ماه جشنواره روز ملی آسیاب بادی برگزار می شود. در این روز تمامی آسیاب های بادی در تمامی کشور کار می کنند و می توان شاهد یکی از رخدادهای بزرگ کشور هلند بود. در این روز غرفه های زیادی در سرتاسر کشور برگزار می شود و شاهد جشن های زیادی در شهرها خواهید بود. در روز جشنواره ملی آسیاب بادی مردم تمامی آسیاب بادی ها را غرق گل می کنند و آنها را وسایل مختلف تزئین می کنند.

جشن روز قصر هلند

یکی دیگر از زمان های خوب برای سفر به کشور هلند جشنواره روز قصر می باشد. در روز دوشنبه سفید که برابر است با 50 روز بعد از عید پاک این مراسم برگزار می شود. در این روز بزرگ تمامی قصرها و خانه های ییلاقی کشور برای بازدید عموم مردم باز می شوند و تمامی مردم کشور و مسافرین می توانند از زیبایی های آنها لذت ببرند. جشن روز قصر این امکان را به مردم می دهند تا حتی در مکان ها و قصرهایی که مالک خصوصی دارند نیز اقامت داشته باشند. این روز یکی از بهترین زمان سفر به هلند می باشد که هر ساله توانسته گردشگران زیادی را به سوی خود جذب کند.

شما نیز اگر قصد سفر به این کشور را دارید می توانید بهترین زمان سفر به هلند را انتخاب کنید و از تمام زیبایی ها و مراسم های این کشور بازدید کنید. این کشور در هر فصلی زیبایی خاصی دارد و می تواند بهترین خاطرات را برای مسافرین به ارمغان بیاورد. بهترین زمان سفر به هلند فصل بهار و تابستان می باشد و بیشترین زیبایی را دارد.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای هلند ، وقت سفارت هلند ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱

۲۷ آبان ۹۷ ، ۱۶:۳۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سفری دگر

درباره هلند

درباره هلند

درباره هلند باید گفت در بخش شمال غربی اروپا کشوری زیبا و آرام بنام هلند قرار دارد که طرفداران زیادی دارد. کشور هلند  در سال های اخیر در صنعت گردشگری روند رو به رشدی را پیموده و هر ساله گردشگران از سراسر جهان به این کشور دوست داشتنی سفر می کنند. باید بدانید با سفر به هلند حتماً سفری به‌ یادماندنی و خاطره انگیز همراه با لذت را تجربه خواهید کرد. حال ما در این مقاله می خواهیم از آب و هوای هلند، موقعیت جغرافیایی سیاسی و اقتصادی هلند، جاذبه های گردشگری هلند و بهترین زمان سفر به هلند و موضوعات مرتبط دیگر صحبت کنیم. پس با ما همراه باشید تا با کشور هلند  آشنا شوید.

[caption id="attachment_192" align="aligncenter" width="780"]درباره هلند درباره هلند[/caption]

معرفی اولیه کشور هلند

در این بخش اطلاعاتی درباره هلند در اختیار شما قرار می دهیم هلند یا به اصطلاح ندرلند کشوری تقریباً کوچک با مساحت حدود ۴۱٬۵۲۶ کیلومتر مربع  در بخش شمال غربی اروپا واقع شده، جمعیت آن طبق آخرین سرشماری چیزی حدود ۱۶٬۵۷۰٬۶۱۳  نفر می باشد. کشور هلند پیشرفته با فرهنگ بالاست به‌ طوری که شاخص توسعه انسانی آن بسیار بالا و 0/9 است. شهر زیبای آمستردام پایتخت کشور هلند و بزرگترین شهر آن می باشد، بندر روتردام دومین شهر بزرگ آن است ولی شهر لاهه از نظر تمرکز سیاسی و وجود وزارتخانه و سفارتخانه ها مشهور می‌باشد. کشور آلمان همسایه شرقی هلند، بلژیک همسایه جنوبی و بریتانیا همسایه غربی هلند هستند. در ادامه با ما همراه باشید تا با این کشور جذاب بیشتر آشنا شوید.

[caption id="attachment_179" align="aligncenter" width="780"]معرفی اولیه کشور هلند معرفی اولیه کشور هلند[/caption]

آب و هوای کشور هلند

کشور هلند در نزدیکی دریای شمال و دشت بزرگ اروپا در بخش کم سطح زمین قرار دارد و تپه های اطراف آن به حدود سیصد و بیست و دو متر می رسد. درباره هلند می توان گفت با توجه به موقعیت جغرافیایی هلند، آب و هوای آن بیشتر معتدل دریایی و مرطوب با بارندگی مداوم در طول سال است. زمستان های این کشور بسیار سرد و تابستان ها گرم و مرطوب است، به طوری که ماه های جولای و آگوست در تابستان دما در حدود هفده تا بیست و چهار درجه سانتی گراد و ماه های ژانویه و دسامبر در زمستان دما بین صفر تا ده درجه سانتی گراد تغییر می‌کند. در ماه های می و آپریل بارندگی معمولاً کمتر است.

[caption id="attachment_180" align="aligncenter" width="780"]آب و هوای کشور هلند آب و هوای کشور هلند[/caption]

آشنایی با فرهنگ کشور هلند

درباهر هلند و رسم و رسوم آن می توان گفت کشور هلند به دلیل هم مرز بودن با کشورهای آلمان، بلژیک، فرانسه و انگلیس قومیت های زیادی در آن سکونت دارند که هر یک آداب‌ و رسوم و فرهنگ خاص خود را دارند. ولی برخی رسوم بین آن‌ها مشترک است مانند دست دادن در ابتدا و انتهای هر ملاقات، عدم سؤال پرسیدن از سن، وضعیت تأهل و میزان درآمد در اولین آشنایی و برخورد، اهمیت تعیین وقت قبلی برای قرارها و ملاقات ها، اهل تعارف نبودن و بیان صریح نظراتشان از خصوصیات مشترک آنهاست. مردم هلند بیشتر به زبان هلندی صحبت می‌کنند که به زبان آلمانی نزدیک است ولی بیشتر آن‌ها بر زبان انگلیسی هم مسلط هستند. اکثر هلندی‌ها دارای مذهب مسیحی پروتستان هستند ولی حدود یک میلیون نفر از آن‌ها نیز مسلمان هستند.

[caption id="attachment_181" align="aligncenter" width="780"]آشنایی با فرهنگ کشور هلند آشنایی با فرهنگ کشور هلند[/caption]

عادات غذایی مردم کشور هلند

درباره هلند  ناگفته نماند که با آنکه کشور هلند دارای آشپزی سنتی و غذاهای متنوع است ولی مانند دیگر کشورهای اروپایی چون ایتالیا، اسپانیا و فرانسه غذاها و طبخ معروفی ندارد. بیشتر هلندی ها به سیب زمینی و مشتقات آن علاقه زیادی دارند و معمولاً کنار بیشتر غذاهایشان، سیب زمینی سرو می‌کنند. سوپ هم بین غذاها در زمستان بسیار طرفدار دارد. شیر قهوه هم در کشور هلند طرفداران زیادی دارد.

کیک دونات هلندی هم معروف است و بیشتر در شب های سال نو در خانه ها و مغازه ها به چشم می‌خورد. پنیرهای خوشمزه هلندی مانند پنیر لیدن، ادام، گودا و لیر دار ممر بسیار مشهور می‌باشند.

به هر حال در سفر به این کشور از غذاها و نوشیدنی های آن حتماً امتحان کنید، تجربه ای متفاوت خواهد بود.

[caption id="attachment_183" align="aligncenter" width="780"]عادات غذایی مردم کشور هلند عادات غذایی مردم کشور هلند[/caption]

موقعیت سیاسی کشور هلند

 نوع حکومت در کشور هلند پادشاهی است ولی شاه در کشور تنها نمادی از وحدت ملی است و نقش تعیین کننده ای در حکومت و سیاست کشور ندارد. تصمیم‌های تعیین کننده درباره هلند و دولت هلند توسط دو مجلس متشکل از نمایندگان منتخب مردم گرفته می‌شود، حتی نخست وزیر که مهم‌ترین مقام سیاسی هلند است به‌وسیله رأی این نمایندگان انتخاب می‌شود. نمایندگان مجلس هلند را احزاب گوناگون این کشور تشکیل می‌دهند.

کشور هلند از دیرباز عضو اتحادیه اروپا و از اعضای پیمان ناتو بوده، همچنین از هم‌پیمانان معاهده شنگن نیز هست.

موقعیت اقتصادی کشور هلند

نرخ رشد اقتصادی در هلند از سال 2006 به بعد بالای 3 درصد است. بیکاری در این کشور بسیار پایین و نرخ آن چیزی حدود دو درصد گزارش شده.  محال است کسی نام کشور هلند را بشنود و به یاد گل نیفتد. هلند در پرورش و تجارت گل بخصوص  گل لاله سرآمد است و منبع اصلی تجارت این کشور زیبا است. بنابراین اساس اقتصاد هلند بر پایه دامداری و کشت و صنعت است. هر چند هلند نقش بزرگی در صنعت بانکداری و تجاری جهانی دارد. علاوه بر این‌ها هلند دارای ذخایر زیرزمینی گازهای طبیعی است که صادرات آن هم نقش بسزایی در توسعه اقتصاد کشور هلند دارد. بنابراین با توجه به توضیحات باید متوجه شده باشید که هلند کشوری مناسب برای کار و سرمایه گذاری است.

[caption id="attachment_184" align="aligncenter" width="780"]موقعیت اقتصادی کشور هلند موقعیت اقتصادی کشور هلند[/caption]

جاذبه های گردشگری کشور هلند

درباره هلند می توان گفت کشور هلند به دلیل موقعیت جغرافیایی و هم‌جواری با آب ها و دریاچه های زیاد، مناطق دیدنی و جاذبه های فراوانی دارد که برای گردشگران خارجی از سراسر دنیا جذابیت های خاص خود را دارد. وجود همین آبراه ها وسط مناطق شهری جلوه ویژه ای به زیبایی های هلند بخشیده اما دیدنی های هلند شامل موارد زیر است:

پارک ملی هوخه ویلوه با گیاهان پرورش یافته خاص و وجود انواع حیوانات چون گوزن و گراز جزو پارک های خاص و مهم این کشور است. در ابتدای بازدید از این پارک ملی دوچرخه  به شما داده می شود که با  آن به راحتی از تمام بخش های پارک دیدن کنید.

خیابان های متفاوت و تودرتو، رستوران ها و کافی شاپ های خاص، فروشگاه و نمایشگاه ها و بوتیک های فراوان منطقه جوردان شهر آمستردام هلند جذابیت های مختص به خود را دارد.

اوترکت یا اوترخت هلند یکی از شهرهای باستانی و زیبای کشور هلند است که هرساله مورد بازدید گردشگران قرار می‌گیرد. دومتورن که از آن به‌ عنوان بلندترین کلیسای گوتیک یاد می‌کنند در این شهر تاریخی واقع شده است.

باغ‌های گل لاله کوکنهوف معروف به باغ اروپا، در فصل بهار از زیباترین و پربازدیدترین جاذبه های هلند به شمار می‌رود.

شهر لیدن در بیست و پنج کیلومتری پایتخت هلند با معماری سنتی و موزه ها و آثار تاریخی فراوان هم یکی دیگر از جاذبه های دیدنی هلند محسوب می‌گردد. در این شهر قدیمی ترین دانشگاه هلند قرار دارد و بیشتر جمعیت آن افراد جوان و دانشجویان می‌باشند به همین دلیل با وجود بافت تاریخی و سنتی آن  معروف به شهر جوانان است.

دهکده ای با آسیاب های بادی فراوان به نام کیدردیک در شانزده کیلومتری شهر رتردام از دیگر جاذبه های کشور هلند است که به‌ عنوان میراث جهانی در یونسکو به ثبت رسیده است. شب ها در این دهکده شاهد منظره‌های ویژه و چشم‌نواز با نورپردازی زیبا خواهید بود.

بیس بوسخ یکی از پارک های ملی مهم و زیبا که جزر و مد آب شیرین در این منطقه به پایان می‌رسد. این پارک ملی زیبا از گونه‌های مختلف گیاهان و حیوانات برخوردار است و می‌توانید در اطراف آن به تفریحات مهیجی چون پیاده روی، دوچرخه سواری، پیاده روی، قایق سواری و ...بپردازید و ساعاتی خوش همراه با آرامش را در این پارک ملی سپری کنید.

دریاچه پهناور و کم عمق ایسومیر یکی دیگر از جاذبه های گردشگری هلند است که حتی در فصول سرد سال هم می‌توانید از منظره چشم نواز این دریاچه لذت ببرید.

در قسمت جنوبی هلند شهر دلفت با داشتن کانال ها و آبراه های زیبا و خاص و داشتن مناطق تاریخی و موزه های باستانی از دیگر جاذبه های کشور هلند می‌باشد.

جزایر زنجیره ای فریزیان از میراث ثبت شده در یونسکو که امتداد آن از دانمارک تا هلند می‌باشد و جزیره و دهکده های زیادی را در خود جای داده، جزو جاذبه های شگفت‌انگیز هلند می‌باشد.

میدان تاریخی رامبراند در شهر آمستردام هلند هم از جاذبه های دیدنی این کشور است. مجسمه رامبراند، نقاش معروف هلندی وسط این میدان قرار دارد.

میدان دیگری بنام دام در شهر آمستردام که یادبودی از قربانیان جنگ جهانی دوم وسط آن ساخته شده، از دیگر جاذبه های هلند می‌باشد.

پلی ساخته شده بر روی رودخانه امستل که به پل لاغر مشهور است و جزو برترین پل های ساخته شده در آمستردام هلند می‌باشد.

بازار شناور بر روی رودخانه که معمولاً برای فروش گل می‌باشد در شهر آمستردام از دیگر جاذبه های دیدنی و برتر هلند است. هرساله گردشگران بسیاری برای تحقیق درباره هلند به این کشور سفر می کنند.

[caption id="attachment_185" align="aligncenter" width="780"]جاذبه های گردشگری کشور هلند جاذبه های گردشگری کشور هلند[/caption]

بهترین زمان سفر به کشور هلند

زمان سفر بستگی به برنامه ریزی خودتان و همراهانتان و تفریحات مورد علاقه‌تان دارد . درباره هلند باید گفت البته فصل بهار و تابستان هلند به دلیل فراوانی گل ها و سرسبزی و برگزاری جشنواره های محبوب گل، گردشگران بسیاری به آن سفر می‌کنند ولی شما در پاییز و زمستان هم می‌توانید به کشور هلند سفر کنید و از این سفر لذت ببرید.

[caption id="attachment_186" align="aligncenter" width="780"]بهترین زمان سفر به کشور هلند بهترین زمان سفر به کشور هلند[/caption]

هزینه های سفر به کشور هلند

 هزینه سفر به هلند بر اساس توری که انتخاب می‌کنید یا نوع سفرتان و حتی زمان سفرتان متغیر است. به‌ عنوان‌ مثال فصل های پرتردد و پر تقاضا معمولاً هزینه ها بالاتر از زمان های معمول هستند. هزینه های رایج سفر هلند شامل اقامت می‌باشد که هتل ها و اقامتگاه ها با قیمت های متفاوت وجود دارند، بعد از آن هزینه غذا و خورد و خوراک و حمل‌ و نقل و رفتن به مکان های تفریحی است  که آن‌ها هم به همین ترتیب از کم تا زیاد بسته به انتخاب شما متفاوت خواهند بود.

[caption id="attachment_188" align="aligncenter" width="780"]هزینه های سفر به کشور هلند هزینه های سفر به کشور هلند[/caption]

شرایط اقامت در کشور هلند

 همان‌طور که در بخش های قبل درباره هلند توضیح دادیم هلند جزو کشور های هم پیمان شنگن می‌باشد و برای ورود به این کشور، چه برای سفر تجاری، تفریحی و یا تحصیلی و چه برای اقامت دائم یا کوتاه مدت نیاز به اخذ ویزا یا روادید می‌باشد که به معنای کسب اجازه از نمایندگان هلند است. پس از آنکه تصمیم به سفر به هلند و کسب اطلاعات درباره هلند گرفتید، باید وارد سایت سفارت شوید فرم مربوط به درخواست ویزا را پر کنید و در وقت سفارت تعیین شده  به همراه مدارک لازم به سفارت هلند در تهران مراجعه کنید تا صلاحیت شما بررسی گردد و بعد از آن قبول یا عدم قبول درخواستتان به اطلاعتان خواهد رسید.

[caption id="attachment_189" align="aligncenter" width="780"]شرایط اقامت در کشور هلند شرایط اقامت در کشور هلند[/caption]

معایب زندگی در کشور هلند

 هلند با وجود آنکه کشوری پیشرفته با سطح فرهنگ بالاست ولی وفق دادن شیوه زندگی با شهروندان هلندی و آشنایی با فرهنگ آنها خصوصاً در اوایل اقامت کمی دشوار خواهد بود. اگر عادت به آب و هوای مرطوب و متغیر ندارید ممکن است کمی اذیت شوید چرا که بیشتر مناطق هلند زیر آب قرار دارد. توجه کنید هزینه مسکن، بیمه و درمان در هلند بالاست و باید برای آن خود را آماده کنید.

[caption id="attachment_191" align="aligncenter" width="780"]معایب زندگی در کشور هلند معایب زندگی در کشور هلند[/caption]

نکات مورد توجه برای سفر به کشور هلند

از زمان اقدام برای ویزا تا دریافت آن حدود 40 الی 50 روز طول می کشد، بنابراین هرچه زودتر برای دریافت ویزا اقدام کنید بهتر است. قبل از سفر کمی راجع به فرهنگ و آداب و رسوم مردم هلند تحقیق کنید تا در برخورد های اولیه تان دچار مشکل نشوید.

با توجه به فصلی که به کشور هلند سفر می‌کنید، لباس مناسب با خود به همراه داشته باشید. مردم آنجا عموماً در تابستان ها هم لباس بارانی با خود به همراه دارند و در زمستان ها که حتماً لباس گرم و یا بارانی و چتر همراهشان است.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای هلند ، وقت سفارت هلند ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱

۲۶ آبان ۹۷ ، ۱۲:۰۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سفری دگر

اقتصاد هلند

اقتصاد هلند

شاید شما هم علاقه مند به سرمایه گذاری و تجارت با کشور هلند باشید، اما اطلاعات چندانی در رابطه با اقتصاد هلند ندارید. ما در این مقاله قصد داریم تا شما را دقیق تر با روابط تجاری این کشور و شرایط اقتصادی آن آشنا کنیم.

آشنایی با هلند و اقتصاد هلند

هلند یکی از کشورهای کوچک جهان است که در بخش شمال غربی قاره سبز واقع شده است. جالب است بدانید علی رغم وسعت محدود و جمعیت کمی که این کشور دارد، اما دارای اقتصاد بسیار قوی و پویا در همه زمینه های تجاری می باشد؛ تا جایی که می توان گفت هلند به لحاظ حجم صادرات در بین 10 کشور برتر جهان قرار دارد و بخش اعظمی از دارایی های خود را از این راه بدست می آورد. واحد پول این کشور یورو است و نرخ تورم در هلند در حدود 3 درصد می باشد. با توجه به این نتایج باید به این نکته دقت داشته باشیم که اقتصاد هلند بسیار قوی است.

[caption id="attachment_201" align="aligncenter" width="780"]اقتصاد هلند اقتصاد هلند[/caption]

ویژگی های شاخص اقتصاد هلند

هلند به لحاظ اقتصادی شاخصه های ویژه ای دارد. از این بین می توان به قدرت این کشور در صادرات اشاره کرد. این کشور در اکثر مواقع جزو 10 کشور اول در صادرات منابع به دیگر کشورها می باشد. در برخی مواقع نیز حتی تا پله های ششمی نیز صعود کرده است. به لحاظ واردات نیز هلند جز 8 کشور وارد کننده منابع و تجهیزات مختلف می باشد. همین آمار کلی بیانگر این موضوع است که هلند اقتصادی کاملا شناور و پویا دارد و از راکد بودن به دور است. همچنین اقتصاد هلند جزو 6 کشوری است که در زمینه سرمایه گذاری برتر می باشند. یکی از مهمترین صادرات کشور هلند که همه ما به خوبی آن را می شناسیم، صادرات گل و گیاه است. تنوع گونه های مختلف گل و گیاه در این کشور و استفاده از تکنولوژی های پیشرفته و به کارگیری علم باعث شده است، هلند بیش از پیش در این زمینه موفق باشد. البته منابع صادراتی هلند بسیار زیاد هستند که در بخش های بعدی بیشتر در این باره صحبت خواهیم کرد.

[caption id="attachment_202" align="aligncenter" width="780"]ویژگی های شاخص اقتصاد هلند ویژگی های شاخص اقتصاد هلند[/caption]

شرکای تجاری و منابع مهم کشور هلند

خوشبختانه هلند از جمله کشورهایی است که رابطه بسیار خوبی در همه بخش ها و علی الخصوص در زمینه های اقتصادی دارد. به همین خاطر است که وضعیت اقتصادی هلند در حد بسیار خوبی است و شرایط و کیفیت زندگی در این کشور مناسب می باشد. مهمترین شرکای تجاری هلند در زمینه صادرات کشورهای آلمان، بلژیک، فرانسه، ایتالیا و انگلیس هستند. همچنین عمده شرکای هلند در زمینه واردات کشورهای آلمان، بلژیک، آمریکا، چین، انگلیس و فرانسه هستند.

اصلی ترین منابع طبیعی این کشور که سهم زیادی در اقتصاد هلند دارند، منابع گاز طبیعی، سنگ آهک، زغال سنگ و نفت خام می باشند. مهمترین صنایع این کشور که باعث گردش اقتصاد هلند شده اند، صنایع کشاورزی، ماشین سازی، ماهیگیری، مواد و مصالح ساختمانی، صنایع فلزی، مواد شیمیایی و تجهیزات الکترونیکی هستند.

البته علاوه بر این ها و وجود بسیاری از منابع باید به نکته دیگری در اقتصاد هلند اشاره کنیم که باعث پیشرفت و پایداری رشد اقتصاد هلند شده است. چیزی که این اقتصاد شناور را بوجود آورده است، در وهله اول روابط اقتصادی و اجتماعی و عادات رفتاری مردم این کشور است که باعث جذب شرکای تجاری زیادی شده است. تکیه بر علم و استفاده از تکنولوژی نیز نیرو محرکه دیگر این اقتصاد پویا می باشد.

صادرات کشور هلند

همان طور که در بخش های قبلی نیز اشاره کردیم، اقتصاد هلند در بخش صادرات بسیار قوی است و به اغلب کشورهای جهان صادرات دارد. مهمترین اقلام صادراتی هلند به دیگر کشورهای جهان شامل بنزین، محصولات کشاورزی، گل و گیاه، ماشین آلات، مواد شیمیایی، مواد غذایی و محصولات دامی می باشد. در این بین نمی توان از نقش اصلی محصولات کشاورزی در صادرات این کشور چشم پوشی کرد. این تاثیر تا به جایی است که می توان گفت، میزان صادرات محصولات کشاورزی هلند به اندازه کل صادرات کشور ایران است و حتی از آن پیشی می گیرد. شناخته شده ترین محصول صادراتی این کشور برای اغلب مردم جهان گل و گیاه می باشد و اکثر مردم هلند را با نام کشور گل ها می شناسند.

[caption id="attachment_203" align="aligncenter" width="780"]صادرات کشور هلند صادرات کشور هلند[/caption]

واردات کشور هلند

شاید تصور کنید برای کشوری مثل هلند که حجم صادرات آن بسیار زیاد است، نباید انتظار واردات زیاد را داشته باشیم. اما این تصور اشتباه است. مبادلات متقابل همواره نقش پر رنگی را در اقتصاد هلند داشته است. این کشور علاوه بر این که در صادرات جزو چند کشور اول جهان است، در واردات نیز جزو اولین ها محسوب می شود و همین تجارت متقابل است که اقتصاد هلند را پایدار نگه داشته است. از جمله کالاهای وارداتی هلند می توان به تجهیزات حمل و نقل، مواد شیمیایی، البسه و پوشاک اشاره کرد.

[caption id="attachment_204" align="aligncenter" width="780"]واردات کشور هلند واردات کشور هلند[/caption]

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای هلند ، وقت سفارت هلند ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱

۲۶ آبان ۹۷ ، ۱۲:۰۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سفری دگر

سوغات هلند

سوغات هلند

در این مقاله قصد داریم که به ارائه اطلاعاتی در مورد سوغات هلند بپردازیم اگر به دنبال این هستید که در مورد سوغات هلند اطلاعاتی را بدست آورید در این مقاله همراه ما باشید، سوغاتی های هلند بسیار متنوع است که در این مقاله به مهم ترین سوغات هلند اشاره خواهیم کرد، هلند یکی از کشورهای اروپایی است که در طول سال گردشگران زیادی به این کشور سفر می کنند، بسیاری از گردشگران هنگام بازگشت از هلند به دنبال تهیه سوغات هلند برای دوستان و آشنایان خود هستند.

سفر به کشور هلند بسیار جذاب است، هلند کشوری بسیار زیباست که از تاریخ بسیار غنی برخوردار هستند کسانی که به قصد سفر گردشگری به هلند می روند زمان بسیار محدودی برای گشت و گذار دارند چرا که این کشور مملو از دیدنی ها و جاذبه های گردشگری است و کسانی که به این کشور سفر می کنند به سختی می توانند از آن دل بکنند، بهر حال سفر به پایان خواهد رسید و شما با خرید سوغات هلند می توانید برای همیشه خاطره سفر به این کشور را در ذهنتان تثبیت کنید، سوغات هلند بسیار زیاد است که مانند بسیاری دیگر از کشورها مرتبط با فرهنگ و تاریخ این کشور است. از انواع مهم سوغات هلند می توانیم به گل لاله، سفال های شهر دلفت، کلمپن، پنیر، ویفر کوکی، دراپ و ... اشاره کنیم.

گل لاله مهم ترین سوغات هلند

نام هلند بیشتر با گل لاله گره خورده است زمانی که از گل لاله صحبت می شود ناخودآگاه ذهن به سمت کشور هلند می رود و به همین دلیل است که از گل لاله می توان به عنوان مهمترین سوغات هلند نام برد. اگر می خواهید یک سوغاتی ویژه از هلند داشته باشید انتخاب گل لاله می تواند یک انتخاب بسیار مناسب باشد. برای همین منظور می توانید به بازار گل (flower market) مراجعه کنید. این بازار گل شناور می باشد و در آنجا می توانید گل های بسیار زیبایی را مشاهده کنید و آن ها را به عنوان سوغاتی تهیه کنید.

[caption id="attachment_152" align="aligncenter" width="780"]سوغات هلند سوغات هلند[/caption]

سفال‌های شهر دلفت

یکی دیگر از مهم ترین سوغات هلند، سفال های مربوط به شهر دلفت می باشد اگر در شهر دلفت حضور دارید حتما یکی از سفال های این شهر را به عنوان سوغات هلند تهیه کنید. سفالگری در شهر دلفت سابقه بسیار طولانی دارد و در قرن 17 سفالگری در این شهر شروع شده است که تا به امروز ادامه داشته است و در تاریخ هلند یک نقطه برجسته به حساب می آید. اشیا هنری که در این شهر ساخته می شود به صورت دستی تولید و رنگ آمیزی می شوند و بیشترین رنگی که برای آن ها استفاده می شود، رنگ آبی است. کارخانه های زیادی در شهر دلفت و در زمینه تولید سفال ها فعالیت دارند که شما می توانید به آن ها مراجعه کنید و بر اساس علاقه خودتان سوغات هلند را انتخاب کنید.

[caption id="attachment_153" align="aligncenter" width="780"]سفال‌های شهر دلفت سفال‌های شهر دلفت[/caption]

کلمپن

کلمپن را شاید بتوانیم معروفترین سوغات هلند بدانیم، در بین سوغات هلند و پس از گل لاله هلند بیشترین شهرت برای کلمپن است، کلمپن یک نوع کفش چوبی است که از آن در قرون وسطا و عصر باستان در قسمت هایی از اروپا به وسیله کشاورزان برای فعالیت در مزرعه استفاده می شود، اسم کلمپن به معنی کنده توخالی است چرا که شباهت زیادی به کنده های چوبی بزرگ دارد.

[caption id="attachment_154" align="aligncenter" width="780"]کلمپن کلمپن[/caption]

پنیر

پنیر نیز از دیگر سوغات هلند محسوب می شود، اگر به پنیر علاقه دارید می توانید گشتی در پنیر فروشی های هلند بزنید، پنیرهایی که در پنیر فروشی های هلند وجود دارند بسیار خوشمزه تر از پنیرهای گودا و ادام هستند. از جمله پنیرهای هلند می توانیم به پنیر لایدسه کاس (Leidse Kaas) اشاره کنیم که دارای دانه های ریزی است، پنیر بلو دِ وولفخا (Bleu de Wolvega) از دیگر پنیرهای هلند محسوب می شود. اگر به دنبال پنیر ارگانیک هستید می توانید پنیر شیر گوسفند که حاوی رازیانه آبی است را تهیه کنید.

[caption id="attachment_155" align="aligncenter" width="780"]پنیر پنیر[/caption]

ویفر کوکی

کسانی که به شیرینی علاقه دارند می توانند ویفر کوکی را برای خود انتخاب کنند، ویفر کوکی (Stroopwafel) از انواع سوغات هلند به حساب می آید. ویفر کوکی یک سوغاتی بی نظیر برای علاقمندان به شیرینی است، داخل این ویفر با شیره و یا کارامل پر می شود و حتما این سوغاتی را تهیه کنید. ویفر کوکی را هم می توانید از فروشگاه های مواد غذایی تهیه کنید و هم می توانید از بازارهای خیابانی تهیه کنید.

[caption id="attachment_156" align="aligncenter" width="780"]ویفر کوکی ویفر کوکی[/caption]

دراپ

دراپ از دیگر سوغات کشور هلند به حساب می آید. دراپ (Drop)  در طعم های مختلفی از شیرین تا شور وجود دارد که می توانید با توجه به علاقه خود آن را تهیه کنید.

[caption id="attachment_157" align="aligncenter" width="780"]دراپ دراپ[/caption]

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای هلند ، وقت سفارت هلند ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱

۲۴ آبان ۹۷ ، ۱۱:۱۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سفری دگر

جاذبه های دیدنی هلند

جاذبه های دیدنی هلند

هلند یکی از کشورهای پرطرفداری است که به دلیل موقعیت جغرافیایی خود دارای محبوبیت زیادی است. جاذبه های دیدنی هلند یکی از بهترین جاذبه ها در بین کشورهای اروپایی هستند. ما در این مطلب قصد داریم شما را با بهترین جاذبه های هلند آشنا کنیم تا کسانی که قصد سفر به این کشور زیبا را دارند از جاذبه های دیدنی هلند دیدن کنند. با ما همراه باشید.

هلند یکی از کشورهای جذابی است که معمولا آن را با شهر زیبا و تاریخی آمستردام می شناسند شهری که به تنهایی دارای جاذبه های دیدنی و تفریحی متنوعی است. عده ای هم این کشور را به سبب گل های زیبا و رنگارنگ لاله می شناسند. هلند کشوری با تاریخ غنی و جاذبه های دیدنی فراوان است که می تواند گزینه مناسبی برای سفر باشد. برای لذت بردن از این کشور پرهیجان بهتر است با بهترین و معروف ترین جاذبه های دیدنی هلند آشنا شوید تا بتوانید بهترین استفاده را از آنها ببرید.

[caption id="attachment_163" align="aligncenter" width="780"]جاذبه های دیدنی هلند جاذبه های دیدنی هلند[/caption]

آشنایی با جاذبه های گردشگری هلند

مسافرانی که هلند را مقصد گردشگری خود قرار می دهند معمولا برای اقامت خود آمستردام را انتخاب می کنند در صورتی که جاذبه های دیدنی هلند تنها محدود به آمستردام نیست بلکه در شهرهای خلوت و کوچک این کشور نیز با جاذبه های زیبایی رو به رو خواهید شد. آمستردام پایتخت هلند است که موزه ها و نگارخانه های زیادی دارد و می توان به عنوان یکی از بهترین مقاصد هلند از آن یاد کرد. با بازدید از جاذبه های دیدنی هلند می توانید به زیبایی بی نظیر این کشور پی ببرید. در ادامه این مطلب قصد داریم شما را با برخی جاذبه های دیدنی هلند آشنا کنیم.

[caption id="attachment_164" align="aligncenter" width="780"]آشنایی با جاذبه های گردشگری هلند آشنایی با جاذبه های گردشگری هلند[/caption]

شهر دانشگاهی لیدن

یکی از جاذبه های دیدنی هلند شهر دانشگاهی لیدن است که در نزدیکی لاهه واقع شده است. این دانشگاه یکی از قدیمی ترین و تاریخی ترین دانشگاه های هلند به شمار می رود که زمانی به عنوان بزرگ ترین دانشگاه اروپا شناخته می شد. در این دانشگاه شخصیت ها و چهره های مهمی مانند کنستانتین و رنه دکارت تحصیل کرده اند. در این شهر تاریخی می توانید از جاذبه های دیگری مانند موزه ها، پارک ها و ساختمان های قدیمی دیدن کنید.

[caption id="attachment_166" align="aligncenter" width="780"]شهر دانشگاهی لیدن شهر دانشگاهی لیدن[/caption]

ونیز شمال

یکی دیگر از جاذبه های دیدنی هلند ونیز شمال است که یکی از جذاب ترین قسمت های دیدنی هلند به شمار می رود. دهکده گیتورن دارای کانال های زیبایی است که هیچ ماشینی اجازه ورود به آن را ندارد این دهکده با عنوان ونیز شمال شهرت یافته است. گردشگرانی که به دنبال بازدید از مناطق آرام و خلوت هستند می توانند از این شهر زیبا دیدن کنند.

موزه ی امپراتوری

از دیگر جاذبه های دیدنی هلند موزه امپراتوری است که تحت عنوان موزه ملی کشور هلند نیز شناخته می شود. در این موزه آثار زیادی از سال 1809 تاکنون جمع آوری شده است که می تواند گنجینه گرانبهایی از آثار هنری و تاریخی باشد تاکنون نزدیک به هفت میلیون اثر هنری در این موزه جمع آوری شده است. در کتابخانه این موزه 35 هزار کتاب جمع آوری شده است و دارای 5 هزار اثر نقاشی می باشد. سایر آثار این موزه شامل مجسمه های گوناگون، صنایع دستی و آثار تاریخی است. اگر قصد بازدید از این موزه زیبا را دارید حتما زمان کافی برای آن بگذارید.

[caption id="attachment_168" align="aligncenter" width="780"]موزه ی امپراتوری موزه ی امپراتوری[/caption]

کوکنهوف

کوکنهوف یکی از جاذبه های دیدنی کشور هلند است که اکثر گردشگران هلند را با این نام می شناسند. باغ لاله های کشور هلند یکی از بهترین جاذبه های دیدنی هلند است که در هیچ کجای دیگر نمی توانید مشابه آن را پیدا کنید. زیبایی بی نظیر باغ های لاله هلند باعث شده نام باغ اروپا را بر آن بگذارند. کوکنهوف بزرگترین باغ گل دنیا است که در کنار زیبایی طبیعی آن دارای نمایشگاه های مختلف و رستوران های متنوع است. این باغ یکی از جذاب ترین جاذبه های دیدنی هلند است که بازدید از آن به هر کسی توصیه می شود. اگر به این کشور سفر کردید حتما از کوکنهوف دیدن کنید تا بتوانید با نمونه های مختلفی از گل های لاله آشنا شوید. در این باغ علاوه بر گل های لاله با گونه های دیگری نظیر سنبل هم رو به رو می شوید.

پارک ملی

یک نمونه دیگر از جاذبه های دیدنی هلند پارک ملی است که مساحتی نزدیک به 55 کیلومتر مربع دارد. در این پارک گونه های مختلفی از حیوانات نگهداری می شوند. کسانی که به هلند سفر می کنند این پارک را بهترین و محبوب ترین جاذبه در بین جاذبه های دیدنی هلند معرفی می کنند. در این پارک گونه های گیاهی و جانوری مختلفی وجود دارند که دیدن آنها برای هر کسی جذابیت دارد. گردشگران زیادی در این پارک به پیاده روی و دوچرخه سواری می پردازند.

[caption id="attachment_169" align="aligncenter" width="780"]پارک ملی پارک ملی[/caption]

آسیاب های بادی کیندردیک

دهکده کیندردیک یکی از دهکده های محبوب هلندی است که در نزدیکی رودخانه ای به نام نورد واقع شده است. این دهکده به سبب آسیاب های بادی زیادی که دارد بسیار شهرت یافته است. این آسیاب ها مربوط به قرن هجدهم هستند و تعداد آنها 19 عدد است. این آسیاب ها به خوبی نگهداری شده اند و در حال حاضر به عنوان میراث یونسکو نگهداری می شود. اگر قصد سفر به هلند و بازدید از جاذبه های دیدنی هلند را داشتید حتما از این آسیاب های بادی دیدن کنید. این مجموعه در بین ماه های آوریل تا اکتبر بر روی عموم مردم باز است و به راحتی می توانید از آنها دیدن کنید. این آسیاب ها در حال حاضر یکی از مهم ترین یادگارهای تاریخی کشور هلند هستند که افراد زیادی این کشور را با آسیاب های آن می شناسند.

[caption id="attachment_170" align="aligncenter" width="780"]آسیاب های بادی کیندردیک آسیاب های بادی کیندردیک[/caption]

شهر تاریخی والکنبورخ

هلند جاذبه های تاریخی زیادی دارد که در بین آنها شهر تاریخی والکنبورخ از مهم ترین جاذبه های دیدنی هلند به شمار می رود. بناهای تاریخی متنوعی از قرون وسطی در این کشور وجود دارند که برای دوستداران تاریخ گزینه بسیار مناسبی هستند. والکنبورخ شهری کوچک و زیبا است که در یک دره قرار گرفته است و مقصد بسیار خوبی برای گردشگران کشور هلند به شمار می رود. این شهر علاوه بر قلعه تاریخی دارای جاذبه های مهم دیگری نیز هست. وجود کلیساهای بزرگ و تاریخی، غارهای فراوان، امکانات اسپا و ... از مهم ترین جاذبه های این شهر به شمار می روند. اگر به والکنبورخ رفتید حتما از بازار دیدنی و زیبای کریسمس هم دیدن کنید این بازار معمولا تا اواخر دسامبر ادامه دارد.

[caption id="attachment_171" align="aligncenter" width="780"]شهر تاریخی والکنبورخ شهر تاریخی والکنبورخ[/caption]

آمستردام

در بین جاذبه های دیدنی هلند آمستردام یکی از جذاب ترین و منحصر به فردترین گزینه های موجود است. همانطور که گفتیم آمستردام پایتخت زیبای کشور هلند است که بخش عظیمی از جاذبه های دیدنی هلند را به خود اختصاص داده است. این شهر یکی از پرطرفدارترین مقصد های گردشگری اروپایی است که به دلیل برخورداری از مراکز تفریحی و گردشگری مختلف، دانشگاه های زیاد، مراکز تحقیقاتی مدرن، سالن های تئاتر متنوع و موزه های فراوان به محبوبیت زیادی رسیده است. البته این شهر ساختمان و بناهای تاریخی متنوعی دارد که می تواند برای بازدید جذاب باشد. بنابراین اگر قصد سفر به هلند و بازدید از جاذبه های دیدنی هلند را داشتید آمستردام را فراموش نکنید.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای هلند ، وقت سفارت هلند ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱

۲۴ آبان ۹۷ ، ۱۱:۱۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سفری دگر

جغرافیای هلند

جغرافیای هلند

یکی از کشورهای کوچک شمال غربی اروپا کشور هلند بوده که پایتخت آن شهر آمستردام می باشد. در این مقاله می خواهیم جغرافیای هلند را مورد بررسی قرار دهیم.

موقعیت جغرافیای هلند

جغرافیای هلند و موقعیت قرار گرفتن این کشور به گونه ای است که هلند در نیمکره شرقی زمین و در پهنای جغرافیایی ۴۵ دقیقه و ۵۰ درجه شمالی و درازای جغرافیایی ۲۱ دقیقه و 3 درجه شرقی واقع شده است. در محدوده جغرافیای هلند مهمترین کشورهایی که در همسایگی این کشور زیبا قرار دارند کشور آلمان، بلژیک و انگلستان می باشند. کشور هلند یکی از کشورهای کوچک قاره اروپا به شمار می رود که قدری از کشور بلژیک بزرگتر می باشد؛ این کشور یک نهم آلمان بوده و جزوه کم ارتفاع ترین کشورهای اروپای غربی به شمار می رود. جالب است بدانید که حدود ۶۰ درصد هلند پایین تر از سطح دریا قرار دارد از این رو مردم کشور هلند برای استفاده از زمین ها مجبور شدند آب دریا را با سدهای عظیم مهار کنند. حدود ۵۴ درصد سطح کشور هلند به اراضی کشاورزی اختصاص داده شده و نه درصد آن به آبها، ۸ درصد آن به جنگل ها، ۸ درصد به ساختمان ها و ۲۱ درصد دیگر آن کاربردهای متفاوت دیگری دارد. نگاه جالبی که در مورد جغرافیای هلند وجود دارد این است که زمان زیادی مردم این کشور با آب دریا به مبارزه پرداخته بودند.

[caption id="attachment_128" align="aligncenter" width="780"]جغرافیای هلند جغرافیای هلند[/caption]

عوارض طبیعی هلند

نام رسمی کشور هلند با توجه به پست بودن و هموار بودن این کشور ندرلندز می باشد. می‌توان گفت جغرافیای هلند به گونه ای است که بسیاری از مردم، آن را سرزمین زیر آب لقب داده اند. بلندترین نقطه در کشور هلند والسر برخ بوده که حدود ۳۲۲ متر از سطح دریا ارتفاع دارد و در منطقه جنوب شرقی هلند واقع شده است. در جغرافیای هلند پایین ترین سطح این کشور پرنس الکساندر پولدر بوده که در اطراف شهر روتردام قرار دارد، این منطقه حدود ۷ متر از سطح دریا پایین تر است. جلگه های هلند به طور عمده در قسمت نیمه جنوبی این کشور واقع شده که این جلگه ها از آبرفت رودهای راین ، ماس و شلدت تشکیل شده است. این زمین ها مناطق بسیار مناسبی برای کشاورزی می باشد زیرا وسعت زیادی دارد. با توجه به اینکه بیشتر اراضی  کشور هلند از چمن زارها و مراتع طبیعی تشکیل شده دامپروری و تهیه فرآورده های لبنی در این کشور رونق چشمگیری داشته همچنین صید ماهی نیز بسیار رواج دارد.

[caption id="attachment_129" align="aligncenter" width="780"]عوارض طبیعی هلند عوارض طبیعی هلند[/caption]

آب و هوای هلند

با توجه به جغرافیای هلند می توان گفت این کشور یک سرزمین پر باران بوده که زمستان های بسیار طولانی و تابستان های کوتاه و ملایم دارد. یکی از ویژگیهای جغرافیای هلند، وزش بادهای تند به خصوص در مناطق ساحلی می باشد، که این امر موجب بارش های موسمی در این سرزمین شده است. از طرفی دیگر با توجه به اینکه این کشور در مجاورت دریای شمال قرار دارد، روزهای بدون آفتاب آن بسیار کم است. نکته قابل توجه در مورد آب و هوای هلند این است که دریای آن در زمستان به اندازه خشکی سرد نبوده و تابستان های گرم و طاقت فرسا ندارد و به دلیل وزش بادهای غربی همه نواحی ساحلی هلند آب و هوای معتدلی دارد. ارتفاع باران سالانه در کشور هلند به ۸۰۰ میلیمتر می رسد که بخار چمنزارها و آب دریا موجب شده است این کشور به یکی از پر باران ترین کشور های اروپایی تبدیل شود.

[caption id="attachment_130" align="aligncenter" width="780"]آب و هوای هلند آب و هوای هلند[/caption]

رودهای جریان سطحی در هلند

همانطور که گفته شد هلند کشور کم ارتفاعی بوده که این امر جغرافیای هلند را نیز تحت تأثیر گذاشته است، زیرا موجب شده هیچ رودی از خاک این سرزمین سرچشمه نگیرد؛ اما این سرزمین در دهانه سه رود مهم راین، ماس و شلدت واقع شده است. رود راین از آلمان سرچشمه گرفته و به دریای شمال می رسد همچنین رود ماس از خاک بلژیک وارد هلند می‌شود و در انتها این رود نیز به دریای شمال وارد می شود. سومین رود مهم هلند شلدت نام دارد. البته رود ایسل در مرکز این کشور و رود دمل در ناحیه جنوب از دیگر رودهای مهم این کشور بوده که بر جغرافیای هلند تاثیر گذار است.

[caption id="attachment_131" align="aligncenter" width="780"]رودهای جریان سطحی در هلند رودهای جریان سطحی در هلند[/caption]

کانال های واقع شده در هلند

می‌توان گفت تقریباً در تمام شهرهای هلند کانالهایی وجود داشته که در هر شهر سبک خاصی حفر شده است و شاید بتوان این امر را یکی از تأثیراتی دانست که جغرافیای هلند بر این کشور داشته است. در شهر آمستردام این کانالها در پیرامون مرکز قرون وسطایی شهر به صورت نیم دایره ای بوده است. این کانال ها تا سال ۱۶۱۰ میلادی مرز شهری به شمار می رفت که پس از حفر کانال هیرنگراخت  این کمربند خارجی محصور شد. این عوامل موجب شده است که در حال حاضر شهر آمستردام به یکی از زیبا ترین شهرهای شمال اروپا تبدیل شود.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای هلند ، وقت سفارت هلند ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱

۲۳ آبان ۹۷ ، ۱۴:۰۴ ۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سفری دگر

دیدنی های آمستردام

دیدنی های آمستردام

اگر دوست دارید سفر به یکی از زیباترین و دیدنی ترین شهرهای جهان را تجربه کنید، به شما شهر آمستردام را پیشنهاد می کنیم. در این مقاله قصد داریم با شما از جاذبه های آمستردام سخن بگوییم. توصیف زیبایی ها و دیدنی های آمستردام شما را در جا میخکوب خواهد کرد. پس گوشزد می کنیم: حرکت کنید و با ما در این شهر هم سفر شوید!!

درباره ی آمستردام

دیدن پایتخت یکی از زیباترین کشورهای جهان که مثل نگین چشمگیر یک انگشتری زیباست، قطعاً چشم نواز خواهد بود. هلند، معروف به کشور گل هاست که با مناظر حیرت انگیز ساحلی و هم چنین سرسبزی زمین های خود هر ساله میلیون ها گردشگر را مجذوب خود می کند. و اما شهر آمستردام که پایتخت این کشور دوست داشتنی است با جمعیتی حدود یک میلیون نفر، هر ساله پذیرای بیست میلیون نفر توریست است. اگر از دیدنی های آمستردام با خبر شوید، دیگر از این رقم تعجب نخواهید کرد.

[caption id="attachment_136" align="aligncenter" width="780"]دیدنی های آمستردام دیدنی های آمستردام[/caption]

تاریخچه ی شهر آمستردام

گفته می شود هسته و مرکزیت اصلی شهر آمستردام از قرون وسطی شکل گرفته است. اما توسعه ی عمده ی آن در قرن شانزدهم اتفاق افتاد و آن را تبدیل به یکی از بنادر مهم تجاری جهان و مهم ترین بندر تجاری اروپا ساخت. کشور هلند در قرون هفدهم و هجدهم به شکوفایی و توسعه ی اقتصادی قابل توجهی رسید. نا گفته نماند که این کشور در آن قرون یکی از کشورهای استعمارگر جهان بود. در نتیجه خانه هایی اشرافی و عمارت هایی با شکوه به یادگار از همان دوران در شهر آمستردام باقی مانده است که همگی از دیدنی های آمستردام هستند.

[caption id="attachment_138" align="aligncenter" width="780"]تاریخچه ی شهر آمستردام تاریخچه ی شهر آمستردام[/caption]

ویژگی های جغرافیایی آمستردام

موقعیت شهر آمستردام از نظر جغرافیایی بسیار حائز اهمیت بوده و هست. این شهر بندری، از سمت شرق متصل به دریاچه ی آیسل میر است و یک کانال کشتیرانی غرب آن را به آب های آزاد و دریای شمال متصل می گرداند. یکی از دیدنی های آمستردام این است که از نظر ارتفاع زیر سطح دریاست به همین علت ورود آب به مجراهای متصل به آن کنترل می شود. با وجود یک رودخانه که از وسط شهر می گذرد، می توان گفت این شهر اگر مانند ونیز غرق در آب نباشد، دست کم بنا شده بر روی آب هاست و کانال های آبی فراوانی در سطح شهر دارد که این نیز برای بسیاری، از دیدنی های آمستردام به شمار می رود.

[caption id="attachment_139" align="aligncenter" width="780"]ویژگی های جغرافیایی آمستردام ویژگی های جغرافیایی آمستردام[/caption]

جاذبه های آمستردام در بخش ساحلی

آمستردام یک شهر بندری است؛ بنابراین هر کسی در درجه ی اول علاقه مند خواهد بود از سواحل زیبای آن دیدن کند. بندر آمستردام در حدود نوزده کیلومتر است. با قدم زدن در هر بخش این ساحل می توانید کشتی های باری یا مسافربری را ببینید. دیدن حرکت به ظاهر آرام این کشتی ها روی آب ها و پرواز پرندگان بر فراز آن که یکی از دیدنی های آمستردام است، منظره ای است که قرن ها قدمت دارد و شاید برخی از توریست ها بتوانند در تجربه ی آن با اجداد خود شریک باشند. پیشنهاد می کنیم تنها نظاره گر کشتی نباشید و کشتی سواری روی یک کشتی تفریحی را حتماً امتحان کنید.

[caption id="attachment_140" align="aligncenter" width="780"]جاذبه های آمستردام در بخش ساحلی جاذبه های آمستردام در بخش ساحلی[/caption]

تور کانال گردی از معروف ترین جاذبه های آمستردام

کانال های آبی در سطح شهر آمستردام، از معروف ترین جلوه ها و ذیذنی های آمستردام به شمار می روند. این کانال ها در گذشته نقش مهمی در حمل و نقل شهری داشته اند و هم اینک از بهترین دیدنی های آمستردام به شمار می روند. با اختراع اتومبیل و رواج استفاده از آن، بسیاری از کانال های آمستردام برای ساخت راه ها پر شد. با این حال 165 کانال از میان آن کانال های تاریخی باقی ماند تا امروز از جاذبه های آمستردام باشد. به منظور گشت و گذار در این کانال ها تورهایی فراهم شده است که پیشنهاد می کنیم به عنوان نخستین دیدار از جاذبه های آمستردام از آن ها استفاده کنید. قایق های این تورها با گذر از کمربند کانال، شما را از کنار مکان های تاریخی شهر می گذرانند.

[caption id="attachment_141" align="aligncenter" width="780"]تور کانال گردی از معروف ترین جاذبه های آمستردام تور کانال گردی از معروف ترین جاذبه های آمستردام[/caption]

باغ گیاه شناسی و باغ وحش

از دیگر دیدنی های آمستردام، موزه ای طبیعی در مرکز شهر آمستردام است. باغ گیاه شناسی آمستردام در ابتدا محلی برای گیاهان دارویی بود اما امروزه کمیاب ترین انواع درختان و گیاهان در آن نگهداری می شود. به فاصله ی کمی از این موزه ی چشم نواز، باغ وحشی قرار گرفته است که شامل بخش های گوناگونی از جمله خانه ی جانوران شب بیدار، حشره خانه، سالن پروانه ها، موزه ی جانورشناسی و آسمان نماست که پیشنهاد می کنیم بازدید از آن ها را از دست ندهید.

موزه ی لاله آمستردام

اگر در فصل لاله ها به هلند سفر کنید، یکی از خوش اقبال ترین گردشگران روی زمین هستید. موزه ی لاله از دیدنی های آمستردام و نمایشگاهی زیبا و خارق العاده از انواع لاله های هلندی است. هم چنین در این موزه، تاریخ فرهنگی گل لاله به نمایش گذاشته شده که از دوران طلایی لاله در سده ی هفدهم آغاز می شود.

[caption id="attachment_142" align="aligncenter" width="780"]موزه ی لاله آمستردام موزه ی لاله آمستردام[/caption]

جاذبه های تاریخی شهر آمستردام

به مهم ترین و جذاب ترین بخش رسیدیم. اینجا محل اجتماع انسان هایی با تجارب هیجان انگیز، گاه تلخ و گاه شیرین از قرون گذشته است.

موزه ی ریکس

از با اهمیت ترین دیدنی های آمستردام موزه ی ریکس است. افتتاح این موزه به سال 1809 میلادی باز می گردد. در این موزه مجموعه ای بزرگ از عتیقه جات و آثار هنری ارزشمند و کهن نگهداری می شود. این موزه بهترین معرف فرهنگ و هنر مردم هلند از گذشته تا کنون است.

موزه ون گوگ

افتتاح این موزه که از معروف ترین دیدنی های آمستردام است، در سال 1973 رخ داد. اشیای این موزه شامل نقاشی ها، طراحی ها و نامه های ون گوگ است که هنرمند معروف قرن نوزدهم میلادی با آثاری بی بدیل بوده است. هم چنین این موزه در جایگاه دوم جاذبه های آمستردام از نظر جذب گردشگر قرار دارد. شهرت آن هم به دلیل جذابیت هنری و فرهنگی و هم به دلیل شهرت و زندگی غم انگیز ون گوگ است.

موزه ی خانه ی رامبرانت

خانه ی رامبرانت نقاش مشهور و همسرش، در محله ی یهودی نشین شهر، از دیگر جاذبه های آمستردام است. این خانه مبلمانی به سبک قرن هفدهم دارد و در جای جای آن کنده کاری های اثر رامبرانت دیده می شود.

[caption id="attachment_143" align="aligncenter" width="780"]موزه ی خانه ی رامبرانت موزه ی خانه ی رامبرانت[/caption]

کاخ سلطنتی

ساخت این کاخ بزرگ، در سال 1648 میلادی با الهام از معماری رم باستان شروع شد. این کاخ در کنار معماری بی نظیر تزیینات بسیاری اعم از نقاشی ها، مجسمه ها و کتیبه ها دارد که همگی اثر هنرمندان چیره دست از جمله شاگردان رامبرانت هستند. هم چنین بهترین نمونه های مبلمان و دکوراسیون داخلی را در بر گرفته است.

این ها فقط نمونه هایی از دیدنی های آمستردام در بخش های تاریخی است. کلیساهای تاریخی با اهمیت و با شکوه، موزه ی تاریخ یهودیت، انواع موزه ها و خانه های تاریخی دیگر در سراسر این شهر هست که توصیف همه ی آنان در این مقاله نمی گنجد اما همگی از جاذبه های آمستردام هستند که می دانیم شما را شگفت زده خواهند کرد.

[caption id="attachment_144" align="aligncenter" width="780"]کاخ سلطنتی کاخ سلطنتی[/caption]

خرید در آمستردام

دیدنی های آمستردام محدود به بقایای گذشته نیست. مراکز خریدی در این شهر وجود دارد که تجربه ی خرید را برای شما بی نهایت دلپذیر می کند. هنر مردمان آمستردام تنها متعلق به اجداد آنان در گذشته نیست، بلکه این خوی هنرمندانه را از گذشتگان خود به ارث برده اند. بنابراین در این مراکز خرید علاوه بر کالاهای لوکس و گران قیمت، می توانید صنایع دستی محلی گوناگون را ببینید. کالوراسترات، معروف ترین و پر بازدید ترین مرکز خرید آمستردام است که انواع گوناگونی از کالاها را عرضه می کند. هم چنین تجربه ی خرید از کالوین مارکت را از دست ندهید. در این بازار که از جاذبه های آمستردام و در واقع یکی از بازارهای کهنه فروشی است، می توانید از عتیقه جات گرفته تا کالاها و لباس های دست دوم را تهیه کنید.

بازار گل آمستردام

عجیب است که به کشور گل ها و به ویژه شهر لاله های نارنجی سفر کنید و سری به بازار گل آن نزنید. مجموعه ای از همه ی انواع گل ها و گیاهان در این بازار که یکی از منحصر به فرد ترین جاذبه های آمستردام است، آماده ی عرضه می باشد که می توانید محل اقامت چند روزه ی خود را به برخی از آن گل ها مزین کنید.

[caption id="attachment_145" align="aligncenter" width="780"]بازار گل آمستردام بازار گل آمستردام[/caption]

تجربه ی دوچرخه سواری در زیباترین معابر

از دیگر دیدنی های آمستردام، امکان دوچرخه سواری در آن است که همراه با بخشی از فرهنگ این شهر به شمار می رود. نیمی از مردم محلی هر روز از دوچرخه استفده می کنند و این وسیله، به عنوان وسیله ی نقلیه ی فراگیر، انس یافته با زندگی روزمره ی این مردم است. می توانید افرادی را به نمایندگی از مشاغل و جایگاه های گوناگون اجتماعی ببینید که همگی سوار بر دوچرخه در سطح شهر با یکدیگر اتحاد و هماهنگی جالبی یافته اند. در سفر خود دوچرخه سواری در آمستردام را حتماً تجربه کنید.

[caption id="attachment_146" align="aligncenter" width="780"]تجربه ی دوچرخه سواری در زیباترین معابر تجربه ی دوچرخه سواری در زیباترین معابر[/caption]

جاذبه های خوشمزه ی آمستردام

پن کیک نزد هلندی ها همان محبوبیت پیتزا در سطح جهانی را دارد که می توانید به آن گوشت یا ژامبون نیز اضافه نمایید. هم چنین غذاهای سنتی مانند سوپ لپه و غذایی متشکل از پوره ی سیب زمینی همراه با کلم برگ، از محبوب ترین غذاها هستند. رستوران هایی نیز برای طبخ غذاهای کشورهای دیگر مثل اندونزی، سورینام، چین و کارائیب در آمستردام یافت می شود. به خاطر داشته باشید این غذاها را در هیچ جای دیگر نخواهید یافت.

از همراهی شما در سفرمان به آمستردام مشعوف شدیم. این یک سفر خیالی بود که امیدواریم به زودی برای شما تحقق پیدا کند.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای هلند ، وقت سفارت هلند ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱

۲۳ آبان ۹۷ ، ۱۴:۰۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سفری دگر