جاذبه های دیدنی هلند

هلند یکی از کشورهای پرطرفداری است که به دلیل موقعیت جغرافیایی خود دارای محبوبیت زیادی است. جاذبه های دیدنی هلند یکی از بهترین جاذبه ها در بین کشورهای اروپایی هستند. ما در این مطلب قصد داریم شما را با بهترین جاذبه های هلند آشنا کنیم تا کسانی که قصد سفر به این کشور زیبا را دارند از جاذبه های دیدنی هلند دیدن کنند. با ما همراه باشید.

هلند یکی از کشورهای جذابی است که معمولا آن را با شهر زیبا و تاریخی آمستردام می شناسند شهری که به تنهایی دارای جاذبه های دیدنی و تفریحی متنوعی است. عده ای هم این کشور را به سبب گل های زیبا و رنگارنگ لاله می شناسند. هلند کشوری با تاریخ غنی و جاذبه های دیدنی فراوان است که می تواند گزینه مناسبی برای سفر باشد. برای لذت بردن از این کشور پرهیجان بهتر است با بهترین و معروف ترین جاذبه های دیدنی هلند آشنا شوید تا بتوانید بهترین استفاده را از آنها ببرید.

[caption id="attachment_163" align="aligncenter" width="780"]جاذبه های دیدنی هلند جاذبه های دیدنی هلند[/caption]

آشنایی با جاذبه های گردشگری هلند

مسافرانی که هلند را مقصد گردشگری خود قرار می دهند معمولا برای اقامت خود آمستردام را انتخاب می کنند در صورتی که جاذبه های دیدنی هلند تنها محدود به آمستردام نیست بلکه در شهرهای خلوت و کوچک این کشور نیز با جاذبه های زیبایی رو به رو خواهید شد. آمستردام پایتخت هلند است که موزه ها و نگارخانه های زیادی دارد و می توان به عنوان یکی از بهترین مقاصد هلند از آن یاد کرد. با بازدید از جاذبه های دیدنی هلند می توانید به زیبایی بی نظیر این کشور پی ببرید. در ادامه این مطلب قصد داریم شما را با برخی جاذبه های دیدنی هلند آشنا کنیم.

[caption id="attachment_164" align="aligncenter" width="780"]آشنایی با جاذبه های گردشگری هلند آشنایی با جاذبه های گردشگری هلند[/caption]

شهر دانشگاهی لیدن

یکی از جاذبه های دیدنی هلند شهر دانشگاهی لیدن است که در نزدیکی لاهه واقع شده است. این دانشگاه یکی از قدیمی ترین و تاریخی ترین دانشگاه های هلند به شمار می رود که زمانی به عنوان بزرگ ترین دانشگاه اروپا شناخته می شد. در این دانشگاه شخصیت ها و چهره های مهمی مانند کنستانتین و رنه دکارت تحصیل کرده اند. در این شهر تاریخی می توانید از جاذبه های دیگری مانند موزه ها، پارک ها و ساختمان های قدیمی دیدن کنید.

[caption id="attachment_166" align="aligncenter" width="780"]شهر دانشگاهی لیدن شهر دانشگاهی لیدن[/caption]

ونیز شمال

یکی دیگر از جاذبه های دیدنی هلند ونیز شمال است که یکی از جذاب ترین قسمت های دیدنی هلند به شمار می رود. دهکده گیتورن دارای کانال های زیبایی است که هیچ ماشینی اجازه ورود به آن را ندارد این دهکده با عنوان ونیز شمال شهرت یافته است. گردشگرانی که به دنبال بازدید از مناطق آرام و خلوت هستند می توانند از این شهر زیبا دیدن کنند.

موزه ی امپراتوری

از دیگر جاذبه های دیدنی هلند موزه امپراتوری است که تحت عنوان موزه ملی کشور هلند نیز شناخته می شود. در این موزه آثار زیادی از سال 1809 تاکنون جمع آوری شده است که می تواند گنجینه گرانبهایی از آثار هنری و تاریخی باشد تاکنون نزدیک به هفت میلیون اثر هنری در این موزه جمع آوری شده است. در کتابخانه این موزه 35 هزار کتاب جمع آوری شده است و دارای 5 هزار اثر نقاشی می باشد. سایر آثار این موزه شامل مجسمه های گوناگون، صنایع دستی و آثار تاریخی است. اگر قصد بازدید از این موزه زیبا را دارید حتما زمان کافی برای آن بگذارید.

[caption id="attachment_168" align="aligncenter" width="780"]موزه ی امپراتوری موزه ی امپراتوری[/caption]

کوکنهوف

کوکنهوف یکی از جاذبه های دیدنی کشور هلند است که اکثر گردشگران هلند را با این نام می شناسند. باغ لاله های کشور هلند یکی از بهترین جاذبه های دیدنی هلند است که در هیچ کجای دیگر نمی توانید مشابه آن را پیدا کنید. زیبایی بی نظیر باغ های لاله هلند باعث شده نام باغ اروپا را بر آن بگذارند. کوکنهوف بزرگترین باغ گل دنیا است که در کنار زیبایی طبیعی آن دارای نمایشگاه های مختلف و رستوران های متنوع است. این باغ یکی از جذاب ترین جاذبه های دیدنی هلند است که بازدید از آن به هر کسی توصیه می شود. اگر به این کشور سفر کردید حتما از کوکنهوف دیدن کنید تا بتوانید با نمونه های مختلفی از گل های لاله آشنا شوید. در این باغ علاوه بر گل های لاله با گونه های دیگری نظیر سنبل هم رو به رو می شوید.

پارک ملی

یک نمونه دیگر از جاذبه های دیدنی هلند پارک ملی است که مساحتی نزدیک به 55 کیلومتر مربع دارد. در این پارک گونه های مختلفی از حیوانات نگهداری می شوند. کسانی که به هلند سفر می کنند این پارک را بهترین و محبوب ترین جاذبه در بین جاذبه های دیدنی هلند معرفی می کنند. در این پارک گونه های گیاهی و جانوری مختلفی وجود دارند که دیدن آنها برای هر کسی جذابیت دارد. گردشگران زیادی در این پارک به پیاده روی و دوچرخه سواری می پردازند.

[caption id="attachment_169" align="aligncenter" width="780"]پارک ملی پارک ملی[/caption]

آسیاب های بادی کیندردیک

دهکده کیندردیک یکی از دهکده های محبوب هلندی است که در نزدیکی رودخانه ای به نام نورد واقع شده است. این دهکده به سبب آسیاب های بادی زیادی که دارد بسیار شهرت یافته است. این آسیاب ها مربوط به قرن هجدهم هستند و تعداد آنها 19 عدد است. این آسیاب ها به خوبی نگهداری شده اند و در حال حاضر به عنوان میراث یونسکو نگهداری می شود. اگر قصد سفر به هلند و بازدید از جاذبه های دیدنی هلند را داشتید حتما از این آسیاب های بادی دیدن کنید. این مجموعه در بین ماه های آوریل تا اکتبر بر روی عموم مردم باز است و به راحتی می توانید از آنها دیدن کنید. این آسیاب ها در حال حاضر یکی از مهم ترین یادگارهای تاریخی کشور هلند هستند که افراد زیادی این کشور را با آسیاب های آن می شناسند.

[caption id="attachment_170" align="aligncenter" width="780"]آسیاب های بادی کیندردیک آسیاب های بادی کیندردیک[/caption]

شهر تاریخی والکنبورخ

هلند جاذبه های تاریخی زیادی دارد که در بین آنها شهر تاریخی والکنبورخ از مهم ترین جاذبه های دیدنی هلند به شمار می رود. بناهای تاریخی متنوعی از قرون وسطی در این کشور وجود دارند که برای دوستداران تاریخ گزینه بسیار مناسبی هستند. والکنبورخ شهری کوچک و زیبا است که در یک دره قرار گرفته است و مقصد بسیار خوبی برای گردشگران کشور هلند به شمار می رود. این شهر علاوه بر قلعه تاریخی دارای جاذبه های مهم دیگری نیز هست. وجود کلیساهای بزرگ و تاریخی، غارهای فراوان، امکانات اسپا و ... از مهم ترین جاذبه های این شهر به شمار می روند. اگر به والکنبورخ رفتید حتما از بازار دیدنی و زیبای کریسمس هم دیدن کنید این بازار معمولا تا اواخر دسامبر ادامه دارد.

[caption id="attachment_171" align="aligncenter" width="780"]شهر تاریخی والکنبورخ شهر تاریخی والکنبورخ[/caption]

آمستردام

در بین جاذبه های دیدنی هلند آمستردام یکی از جذاب ترین و منحصر به فردترین گزینه های موجود است. همانطور که گفتیم آمستردام پایتخت زیبای کشور هلند است که بخش عظیمی از جاذبه های دیدنی هلند را به خود اختصاص داده است. این شهر یکی از پرطرفدارترین مقصد های گردشگری اروپایی است که به دلیل برخورداری از مراکز تفریحی و گردشگری مختلف، دانشگاه های زیاد، مراکز تحقیقاتی مدرن، سالن های تئاتر متنوع و موزه های فراوان به محبوبیت زیادی رسیده است. البته این شهر ساختمان و بناهای تاریخی متنوعی دارد که می تواند برای بازدید جذاب باشد. بنابراین اگر قصد سفر به هلند و بازدید از جاذبه های دیدنی هلند را داشتید آمستردام را فراموش نکنید.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای هلند ، وقت سفارت هلند ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱