درباره لاهه

شهر لاهه یکی از مراکز گردشگری معروف کشور هلند می باشد. گردشگران با گردآوری اطلاعات مورد نیاز درباره لاهه و اماکن تفریحی آن می توانند به بهترین شکل ممکن از سفر تفریحی و گردشگری خود لذت ببرند. از جمله آگاهی هایی که قبل از سفر درباره لاهه بهتر است گردآوری شود، وضعیت آب و هوایی این منطقه، مراکز تاریخی و گردشگری شهر لاهه و نیز دریافت اطلاعات در مورد مراکز اقامتی آن می باشد.

شهر لاهه از جمله شهرهایی است که در قسمت غربی کشور هلند می باشد که جزء شهرهای معروف و شناخته شده اروپا شناخته می شود. در واقع شهر لاهه پایتخت اداری کشور هلند بوده و سازمان های مختلف از جمله سازمان های بین المللی در این شهر مستقر هستند. علاوه بر این شهر لاهه به دلیل مراکز گردشگری و تفریحی فراوانی که دارد مقصد بسیاری از تورهای گردشگری داخلی و خارجی شناخته می شود. یکی از نکات مهم قبل از سفر به این شهر دریافت اطلاعات مختلف درباره لاهه می باشد که کمک شایان توجهی در جهت برنامه ریزی مناسب برای سفر محسوب می شود.

موقعیت جغرافیایی شهر لاهه

یکی از اطلاعات مهمی که قبل از سفر باید درباره لاهه به دست آورد موقعیت جغرافیایی این شهر می باشد. همان طور که اشاره شد شهر لاهه در قسمت غربی کشور هلند واقع شده و جزء شهرهای ساحلی این کشور محسوب می شود. شهر هلند سومین شهر پرجمعیت هلند است که طبق آمار موجود بالای پنج هزار و هفتصد نفر جمعیت دارد. واحد پول لاهه یورو و زبان رسمی مردم آن هلندی می باشد.

درباره لاهه

آب و هوای شهر لاهه

کسب اطلاع درباره لاهه و وضعیت آب و هوای آن یکی از مواردی است که در برنامه ریزی افراد برای سفر به این کشور تاثیر مستقیم دارد. با اطلاع در مورد آب و هوای شهر لاهه می توان بهترین زمان برای مسافرت به این کشور را انتخاب کرد. از آنجا که آب و هوای کشور هلند به صورت معمول ملایم و معتدل است وضعیت آب و هوایی لاهه نیز در بیشتر اوقات سال معتدل خواهد بود. فصل بهار و پاییز بهترین زمان برای مسافرت به شهر لاهه و لذت بردن از اماکن تاریخی و دیدنی این منطقه از هلند می باشد.

مکان های تاریخی شهر لاهه

از جمله دانستنی هایی که قبل از سفر درباره لاهه باید به دست آورد اطلاع از مکان های تاریخی و پربازدید این شهر بین المللی می باشد که به برنامه ریزی بهتر برای سفر کمک می کند. در جای جای این شهر تاریخی مکان هایی با قدمت بالا وجود دارد که در طول سال پذیرای گردشگران داخلی و خارجی می باشد.

کلیسای سنت جیمز

یکی از اماکن تاریخی در شهر لاهه کلیسای سنت جیمز می باشد که زمان تاسیس آن به قرن 14 میلادی برمی گردد. این کلیسای قدیمی که به دلیل شکل شش ضلعی آن در بین گردشگران معروف شده در گذشته به عنوان برج دیده بانی نیز مورد استفاده قرار می گرفته است. از بین جاذبه های دیدنی آن می توان به معماری داخلی این بنا اشاره کرد.

[caption id="attachment_681" align="aligncenter" width="800"]کلیسای سنت جیمز کلیسای سنت جیمز[/caption]

کاخ صلح

از دیگر مکان های پربازدید و قدیمی شهر لاهه کاخ صلح می باشد که تلفیقی از سبک های مختلف را تشکیل می دهد. در حال حاضر در این مکان کتابخانه حقوق بین الملل، دیوان بین المللی عدالت و آکادمی حقوق بین الملل استقرار دارد. در طراحی و ساخت دکوراسیون بخش های مختلف این کاخ از سازه های ساخت کشورهای مختلف استفاده شده که به زیبایی و شکوه آن می افزاید.

موزه های واقع در لاهه

در شهر لاهه نیز مانند سایر شهرهای تاریخی موزه های متعددی بنا شده که نمایش دهنده تاریخ و هنر گذشته این شهر می باشد. موزه دروازه زندان یکی از موزه های تاریخی شهر لاهه می باشد که علاوه بر ارائه آثار عتیقه، مجموعه ای شامل ابزارآلات شکنجه را در معرض دید گردشگران قرار می دهد. از دیگر موزه های معروف شهر لاهه موزه مائریتشویس می باشد که از معروف ترین موزه های این شهر شناخته می شود.

[caption id="attachment_682" align="aligncenter" width="800"]موزه های واقع در لاهه موزه های واقع در لاهه[/caption]

مکان های دیدنی شهر لاهه

بازدید از اماکن تفریحی و گردشگری شهر لاهه یکی از برنامه های اصلی تورهای گردشگری و تفریحی می باشد. با گردآوری اطلاعات مفید درباره لاهه و مراکز فرهنگی آن هر گردشگر و توریست قادر به برنامه ریزی مناسب جهت بازدید از این اماکن خواهد بود. در ادامه به برخی از مکان های تفریحی و دیدنی این شهر اشاره می شود.

پارک مادورودام لاهه

این پارک که در مرکز شهر لاهه واقع شده جزء پارک های مینیاتوری محسوب شده شامل مراکز دیدنی مختلف می باشد. از مکان های دیدنی این پارک می توان به خانه های زیبا، کارخانه تولید کفش چوبی، آسیاب بادی، کاخ صلح و ... اشاره کرد.

[caption id="attachment_683" align="aligncenter" width="800"]پارک مادورودام لاهه پارک مادورودام لاهه[/caption]

ساحل شنی لاهه

کسانی که درباره لاهه و اماکن دیدنی آن اطلاع دارند می دانند که ساحل شنی این شهر یکی از مکان های تفریحی و پربازدید لاهه می باشد. امکان انجام ورزش های تفریحی از جمله دوچرخه سواری و نیز ماهیگیری بخشی از جذابیت های این مکان محسوب می شود.

اماکن اقامتی شهر لاهه

از دیگر موارد مهم درباره لاهه جهت سفر به این شهر دریافت اطلاعات لازم در مورد هتل ها و مراکز اقامتی این شهر می باشد. با توجه به اهمیت این شهر از نظر سیاسی و نیز گردشگری در مناطق مختلف شهر لاهه مراکز اقامتی متعددی مشغول فعالیت هستند. از بین این مراکز اقامتی می توان به هتل Hilton The Hague اشاره کرد که دارای استانداردهای لازم و امکانات تفریحی و اقامتی متنوع می باشد. اتاق های مجلل، رستوران، باشگاه ورزشی و ... بخشی از امکانات موجود در این هتل زیبا را شامل می شود. از دیگر هتل های معروف فعال در شهر لاهه هتل Des Indes  را می توان نام برد که با سرویس دهی کامل به مسافران خاطره ای خوب را برای آنها رقم می زند. با اقامت در هتل دس ایندس می توان از بهترین امکانات با نرخ مناسب بهره برد.

[caption id="attachment_684" align="aligncenter" width="800"]اماکن اقامتی شهر لاهه اماکن اقامتی شهر لاهه[/caption]

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای هلند ، وقت سفارت هلند ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱