بخاین هوف آمستردام

آمستردام یکی از زیباترین و کهن ترین شهرهای هلند و قاره اروپا می باشد. شما می توانید با سفر به آمستردام از زیبایی ها و دیدنی های بسیار جذاب و تاریخی دیدن نمایید بخاین هوف آمستردام یکی از تاریخی ترین مکان ها در این شهر می باشد که در سفر به این شهر پیشنهاد می کنیم حتما از این مکان بی نظیر با طبیعتی بکر و فوق العاده دیدن کنید.

آمستردام

اگر قصد دارید برای سفر تفریحی و گردشگری به یکی از کشورها و شهرهای خارجی مسافرت کنید پیشنهاد می کنیم کشور هلند را در اولویت انتخاب های خود قرار دهید و حتما از شهر زیبای آمستردام دیدن کنید. آمستردام پایتخت کشور هلند است و از زیبایی های بی نظیری برخوردار می باشد. می توان گفت هر ساله مسافران و گردشگران انبوهی از سراسر نقاط جهان آمستردام را مقصد سفرهای تفریحی خود قرار می دهند و از این شهر بازدید می کنند. بیشترین چیزی که در این شهر تاریخی و قدیمی توجه شما را به خود جلب خواهد کرد مسیرهای دوچرخه سواری و شرایط اقلیمی بسیار مناسب و هوای پاک حاکم بر شهر می باشد.

همچنین عبور قایق ها از داخل شهر از دیگر دیدنی های بی نظیر شهر آمستردام می باشد. زبان مردم این شهر هلندی است و می توان گفت مردمان آمستردام بسیار خوش اخلاق و خوش منش هستند و بسیار مهمان نواز می باشند که با سفر به این شهر از نزدیک شاهد این امر خواهید بود. شما می توانید برای سفر به شهر آمستردام از تورهای آمستردام نیز استفاده کنید و نام خود را در این تورها ثبت نام کنید. در سال های اخیر تعداد بسیار زیادی تورهای مسافرتی به مقصد این شهر برگزار می شود و این امر نشان دهنده گردشگر پذیر بودن آمستردام و علاقه بسیار افراد به بازدید از این شهر تاریخی می باشد.

[caption id="attachment_698" align="aligncenter" width="800"]آمستردام آمستردام[/caption]

جاذبه های دیدنی آمستردام

همان طور که در بخش قبلی نیز اشاره کردیم آمستردام شهری تاریخی در هلند است و قدمت طولانی دارد با توجه به این امر می‌توان‌گفت سرشار از جاذبه ها و آثار تاریخی می باشد. شهر آمستردام دارای فرهنگ غنی می باشد و شما با سفر به این شهر می توانید از نزدیک این فرهنگ کهن را لمس نمایید. از جاذبه های دیدنی و تاریخی شهر آمستردام می توان به کلیسای غربی, موزه اشتدلیک, موزه عکس, موزه دریایی, موزه امپراتوری, کاخ سلطنتی, باغ گیاه شناسی و بخاین هوف آمستردام اشاره کرد. توجه داشته باشید که تمامی این موارد ذکر شده تنها تعداد محدودی از دیدنی های آمستردام می باشد. که هر کدام از این مکان ها از پرتردد ترین و شلوغ ترین اماکن موجود در آمستردام می باشد. بخاین هوف آمستردام خود به تنهایی از زیباترین و معروف ترین دیدنی های شهر است و بازدید از این مکان احساس خاصی را به شما تزریق خواهد کرد.

[caption id="attachment_699" align="aligncenter" width="800"]جاذبه های دیدنی آمستردام جاذبه های دیدنی آمستردام[/caption]

درباره بخاین هوف آمستردام

همانطور که در بخش قبلی نیز اشاره کردیم بخاین هوف آمستردام از پر تردد ترین اماکن در این شهر می باشد و از جمله تاریخی ترین و کهن ترین جاذبه های آمستردام به شمار می آید. بخاین هوف آمستردام مکانی پر از آرامش است که با دارا بودن حیاط هایی سرسبز در بین خانه های این مکان طبیعت بسیار جذابی دارد. بخاین هوف آمستردام تنها منطقه نادری و کم نظیری است که از زیبایی وصف نشدنی و آرامی برخوردار است. در این‌ مکان خانه های بسیار قدیمی و تاریخی بنا شده اند که بعد از گذشت سال ها هنوز پابرجا مانده اند. می توان گفت قدیمی ترین و کهن ترین خانه در این مکان به دوران قرن ۱۴ برمی گردد و نمونه ای از خانه های چوپی آن دوران می باشد.

[caption id="attachment_700" align="aligncenter" width="800"]درباره بخاین هوف آمستردام درباره بخاین هوف آمستردام[/caption]

تاریخچه بخاین هوف آمستردام

با توجه به توضیحات قبلی می توان نتیجه گرفت که تاریخچه بخاین هوف آمستردام به دوران بسیار قدیم برمی گردد به طوری که می توان گفت حتی به قبل از قرن ۱۴ نیز می توان آن را نسبت داد. شما با قدم زدن در این منطقه بی نظیر و زیبا متوجه کهن و تاریخی بودن این مکان خواهید شد. طبیعت سرسبز و جذاب بخاین هوف هر فردی را عاشق خود می کند بی شک شما با یکبار مشاهده این مکان در سفر بعدی خود به آمستردام مشتاق بازدید دوباره این مکان خواهید بود. در اطراف بخاین هوف رستوران ها و اقامتگاه های بسیاری جهت رفاه مسافران و گردشگران بنا شده است.

[caption id="attachment_701" align="aligncenter" width="800"]تاریخچه بخاین هوف آمستردام تاریخچه بخاین هوف آمستردام[/caption]

تاثیر بخاین هوف در صنعت گردشگری آمستردام

بخاین هوف آمستردام تاثیر بسیار زیادی در صنعت گردشگری این شهر دارد چرا که هر فردی با شنیدن نام این منطقه و دیدن تصاویری بی نظیر از این مکان مشتاق بازدید از آن می شوند. شما نیز می توانید با جستجوی کوتاهی در وب سایت های مربوطه زیبایی و طبیعت بی نظیر بخاین هوف آمستردام را مشاهده نمایید. مسئولین آمستردام تمام سعی و تلاش خود را برای جذب گردشگران و مسافران به کار می برند و در این زمینه نیز توانسته اند به بهترین شکل ممکن عمل کنند چرا که امروزه آمار نشان می دهد ورود گردشگران به آمستردام بسیار افزایش یافته است. این مقاله نیز در زمینه اطلاعاتی از شهر آمستردام, جاذبه ها و دیدنی های این شهر و بی نظیرترین مکان دیدنی یعنی بخاین هوف آمستردام برای شما دوستان عزیز جمع آوری و بازنویسی شده است.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای هلند ، وقت سفارت هلند ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱