آسیاب های بادی هلند

آسیاب های بادی هلند نه تنها برای تولید برق بلکه به عنوان جاذبه های دیدنی این کشور نیز در نظر گرفته می شود و هر سال تورهای فراوانی نیز برای بازدید از این آسیاب ها برگزار می شود. در ادامه به اطلاعات کلی در مورد آسیاب های بادی هلند اشاره کرده ایم.

هلند

کشور هلند یکی از مهمترین و پیشرفته ترین کشورهای اروپا می باشد که دارای جاذبه های طبیعی فراوانی است. به طوریکه همواره مقصد اصلی بسیاری از گردشگران قرار می گیرد. شاید برایتان جالب باشد که آسیاب های بادی هلند از مهمترین جاذبه های دیدنی این کشور به شمار رفته و تورهای فراوانی برای دیدن آسیاب های بادی هلند هر ساله برگزار می شود. از مهمترین ویژگی آسیاب های بادی هلند این است که توانسته اند در سطح دنیا شهرت جهانی پیدا کنند.

[caption id="attachment_640" align="aligncenter" width="800"]هلند هلند[/caption]

درباره آسیاب های بادی

همانطور که می دانید آسیاب بادی نقش مهمی برای تولید انرژی الکتریسیته دارد و جزء مهمترین روش ها برای تولید برق است. امروزه تکنولوژی فراوانی برای بهره مندی از این فناوری برای تولید برق وجود دارد و قابل ذکر است که آسباب های بادی بدون داشتن هزینه های بسیار می توانند برق تولید کنند. البته مشکل اصلی برای استفاده از آسیاب های بادی برای تولید برق این است که در ناحیه ای که این آسیاب ها جاسازی می شوند، صداهای فراوانی ناشی از چرخش پروانه ی آسیاب ها ایجاد می شود که ممکن است برای ساکنین آن منطقه قابل تحمل نباشد. به همین دلیل معمولا سعی می شود که از مکان های دور افتاده برای احداث آسیاب های بادی استفاده کنند تا در این صورت مردم آن ناحیه نگران صداهای ناشی از حرکت پروانه ی آسیاب ها نباشند. البته قابل ذکر است از آن جا که احداث این آسیاب های بادی نیازمند فضاهای بسیار است و همچنین باید در نواحی احداث گردند که باد کافی در آن جا در دسترس باشد، پیدا کردن این نواحی گاها بسیار سخت می باشد ولی به هر حال در کشور هلند نواحی بسیاری با ویژگی های ذکر شده برای بهره برداری از آسیاب های بادی هلند موجود است.

[caption id="attachment_641" align="aligncenter" width="800"]درباره آسیاب های بادی درباره آسیاب های بادی[/caption]

آسیاب های بادی کشور هلند

کشور هلند به داشتن آسیاب های بادی فراوان شهرت بسیاری در دنیا دارد به گونه ای که آسیاب های بادی هلند جزء جاذبه های دیدنی این کشور در نظر گرفته می شود. آسیاب بادی هلند در بسیاری از مناطق وجود دارد به طوربکه در بسیاری از شهر های هلند شما می توانید شاهد این آسیاب های بادی با انواع مختلفی از آن ها باشید به گونه ای که فضاهای ویژه ای برای ساخت انواع مختلف آن در نظر گرفته شده است. البته امروزه با توجه به علاقه ی گردشگران برای بازدید از این مکان ها دیگر آسیاب های بادی هلند به جای تهیه و تولید الکتریسته به مکانی برای بازدید گردشگران تبدیل شده و حتی قابل ذکر است که در بسیاری از این مکان ها اولویت اصلی، گردشگران و رفاه آن ها می باشد و تولید الکتریسته جزء اولویت های ثانویه در نظر گرفته می شود.

[caption id="attachment_642" align="aligncenter" width="800"]آسیاب های بادی هلند آسیاب های بادی هلند[/caption]

تورهای ویژه برای بازدید از آسیاب های هلند

تورهای ویژه ای برای سفر به هلند به ویژه برای دیدن آسیاب های بادی هلند بر گزار می شود و افراد بسیاری برای بازدید از این آسیاب های بادی مشتاق سفر می باشند. لارم به ذکر است که آسیاب های بادی هلند جزء یکی از اصلی تربن جاذبه های این کشور است به همین دلیل بعید نیست که هر سال تورهای ویژه به خصوص برای این امر برگزار شود و همچنین علاقه مندان به این تورها همواره در حال افزایش است. در ادامه بایستی گفت که تمام خدمات رفاهی برای حضور در هلند و مشاهده ی آسیاب های بادی در این مکان ها موجود می باشد به طوریکه دولت هلند با گسترش تمامی این خدمات در حوالی این مکان ها همواره به رفاه گردشگران اندیشده است. شما نیز می توانید یک سفر به یاد ماندنی به کشور هلند با دیدن این جاذبه ی بی نظیر داشته باشید. بنابراین همین اکنون برنامه ریزی های لازم را انجام دهید.

[caption id="attachment_643" align="aligncenter" width="800"]تورهای ویژه برای بازدید از آسیاب های هلند تورهای ویژه برای بازدید از آسیاب های هلند[/caption]

آسیاب بادی Molen van Stolen 

 آسبال بادی ملتنوناستلون یکی از مهمترین آسیاب های بادی هلند به شمار می آید که در شهر آمستردام واقع شده و در قرن نوزدهم برای پمپاژ آب به کار می رفت. در گذشته با توجه به ساختمان های غول آسا که در اطراف این آسیاب بادی قرار داشت، جلوی مسیر باد سد گردیده بود و همین امر سبب شده بود که آسیاب بادی عملکرد مطلوبی نداشته باشد ولی در سال های اخیر برای بهره برداری بیشتر از این آسیاب ها معمولا طرح های ویژه ای در نظر گرفته شده است . در داحل این آسیاب بادی از آسانسور استفاده گردیده است و به همین دلیل گردشگران مسن به راحتی می توانند هنگام بازدید از آن لذت ببرند . قابل ذکر است از آنجا که این آسیاب بادی از مهمترین آسیاب های بادی هلند به شمار می آید، روستای سلتن که محل قرار گرفتن آن است به عنوان مرکز دفتر شهرداری شهر آمستردام در نظر گرفته شده و بیشتر مراسم ازدواج زوجین نیز در همین مکان برگزار می شود. حتما در سفر خود برای بازدید از آسیاب های بادی هلند از این مکان نیز دیدن کنید.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای هلند ، وقت سفارت هلند ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱