10 رستوران برتر آمستردام

رستورانهای آمستردام جزء جاذبه برتر آمستردام به شمار می رود. اگر اهل مسافرت و غذا خوردن باشید، سفر به شهر آمستردام و خوردن غذاهای هلندی یک انتخاب مناسب برای شماست. رستورانهای آمستردام از تنوع بسیار بالایی برخوردار می باشد و شما می توانید در طول اقامت خود در شهر آمستردام از طعم غذاهای لذیذ و متنوع 10 رستوران برتر آمستردام بچشید و لذت ببرید. در این مقاله سعی داریم 10 رستوران برتر آمستردام و همچنین غذاهای برتر آمستردام را به شما معرفی کنیم.

غذاهای برتر آمستردام

رستورانهای آمستردام دارای غذاهای متنوع و متعددی می باشد که طرفداران خاص خود را داراست. از جمله این غذاها می توان به پنکیک و سمبوسه و شاه ماهی خام اشاره کرد. البته سیب زمینی سرخ کرده هلندی هم بسیار خوشمزه می باشد و یکبار امتحان کردن آن پیشنهاد می شود. سوپ نخود و تامپوس نیز از دیگر غذاهای مختص هلند می باشد که می توانید در 10 رستوران برتر آمستردام طعم آن را بچشید.

[caption id="attachment_612" align="aligncenter" width="800"]10 رستوران برتر آمستردام 10 رستوران برتر آمستردام[/caption]

اند سام هاو پلیسز

اگر شما شخصی هستید که در میان انبوه رستورانهای آمستردام به دنبال جایی هستید که بتوانید خوراک های غیر معمول و جدیدی را امتحان کنید که حتی اسم آن را نشنیده اید، رستوران اند سام هاو پلیسز یکی از 10 رستوران برتر آمستردام بهترین گزینه برای صرف وعده های غذایی شما می باشد. این رستوران نتیجه خلاقیت و همکاری سرآشپزی با دو ستاره ی میشلن می باشد که با انجام ابداعات و نوآوری های متعدد توانسته اند طیف وسیعی از افراد را به خود جذب کنند و حاصل این همکاری و ابداعات یک منوی 6 قسمتی می باشد.

[caption id="attachment_613" align="aligncenter" width="800"]اند سام هاو پلیسز اند سام هاو پلیسز[/caption]

رستوران دکاس

اگر به رستوران گیاهی علاقمند هستید و دوستدار غذاهای دریایی می باشید، یکی از 10 رستوران برتر آمستردام در این مورد رستوران دکاس می باشد که به گلخانه ای که در اطراف آن قرار دارد شهرت پیدا کرده. تمام ویژگی مثبت غذاهای این رستوران تازه بودن مواد اولیه آن می باشد که یکی از دلایل کیفیت غذایی بالای رستوران دکاس می باشد. منوی این رستوران 3 قسمتی می باشد که غذاهای آن با تغییر فصل عوض می شود چرا که هر فصلی غذای مختص خود را می طلبد. این رستوران به دلیل باغی که دارد همیشه تازه ترین میوه و سبزیجات برای آشپزی در اختیار دارد.

[caption id="attachment_614" align="aligncenter" width="800"]رستوران دکاس رستوران دکاس[/caption]

رستوران اصیل هلندی

در بین رستورانهای آمستردام از ملیت های گوناگونی غذاهای متنوعی طبخ می شود. مسلما به عنوان شخصی که به آمستردام سفر کرده، چشیدن غذاهای هلندی و آشنا شدن با ذائقه ی مردم هلند نوعی ماجراجویی محسوب می شود. رستوران خریچه یکی از بهترین رستورانهای آمستردام می باشد که در آن انواع غذاهای هلندی صرف می شود و به شما اطمینان می دهیم که از صرف یک وعده ی غذایی در این رستوران پشیمان نخواهید شد. رستوران خریچه رستوران گرانقیمتی می باشد که منوی غذایی 3 و 5 قسمتی ارائه می دهد که در منوی غذایی علاوه بر غذاهای جدید و خلاقانه، خوراک های سنتی مانند گوشت بره و کبوتر نیز طبخ می کند. و در نهایت نام این رستوران از مادر سرآشپز این رستوران برگرفته شده که دست خوبی داشته اند.

[caption id="attachment_615" align="aligncenter" width="800"]رستوران اصیل هلندی رستوران اصیل هلندی[/caption]

سبک آشپزی مستعمره ای

کشور هلند در گذشته مستعمره ی سورینام بوده و این امر باعث شده که به یکی از سبک های معروف آشپزی در هلند تبدیل شود. سبک آشپزی این ناحیه به شدت تحت تاثیر کارائیب و چین می باشد. یکی از 10 رستوران برتر آمستردام که تحت تاثیر این سبک غذاهای مختلفی طبخ می کند، رستوران کام یین می باشد. سبک آشپزی در رستوران کام یین بسیار تحت تاثیر سبک غذاهای چینی می باشد و در رستوران از عناصر چینی بسیار استفاده شده است. در منوی رستوران کام یین انواع غذاهای آسیایی مانند برنج، نان سبوس دار، ساندویچ مرغ و سبزیجات و نودل به چشم می خورد.

[caption id="attachment_616" align="aligncenter" width="800"]سبک آشپزی مستعمره ای سبک آشپزی مستعمره ای[/caption]

رستوران غذاهای دریایی

یکی از بهترین رستورانهای آمستردام که می توانید لذیذترین غذاهای دریایی را در آن امتحان کنید رستوران فیش اند شلده نام دارد. خدمه آشپزخانه ی رستوران فیش اند شلده هر 10 هفته منوی غذا را تغییراتی در آن اعمال می کنند. در این رستوران غذا ها با سلیقه خاص و منحصر بفردی تزیین می شوند. به شما پیشنهاد می کنم اگر جزء افرادی هستید که به غذاهای دریایی علاقه دارید، حتما یکبار از غذاهای این رستوران میل نمایید.

[caption id="attachment_617" align="aligncenter" width="800"]رستوران غذاهای دریایی رستوران غذاهای دریایی[/caption]

رستورانهای آمستردام ارزان و گرانقیمت

در میان 10 رستوران برتر آمستردام برای تمام قشر گزینه وجود دارد. رستورانهای آمستردام تنها شامل رستورانهای بسیار شیک و گرانقیمت نمی باشد و رستورانهای آمستردام از نوع ارزان قیمت و معمولی که البته غذاهای با کیفیت و لذیذی صرف می کنند نیز وجود دارد و شما نیاز ندارید که برای رفتن به رستورانهای آمستردام یک جیب پر از پول داشته باشید.

رستوران لاریو:

یکی از گرانترین رستورانهای آمستردام رستوران لاریو می باشد. رستوران لاریو به علت داشتن یک ستاره ی میشلن در سابقه ی خود، منوی غذای گرانقیمتی دارد. در این رستوران غذاهای بسیار لوکس فرانسوی طبخ می شود. منوی رستوران لاریو بسیار مجلل و رسمی می باشد و اگر قصد دارید که میزی که سفارش می دهید تمام عیار و مجلل باشد، پیشنهاد می کنیم منوی ثابت 6 قسمتی را سفارش دهید. رستوران لاریو که به گرانی شهرت دارد در هتل اینترکانتیننتال آمستل قرار دارد و طبقه دوم این رستوران یک نمای بسیار زیبا و شگفت انگیز به تماشا می گذارد.

رستوران رون گاستروبار:

یکی دیگر از شاهکار های رستورانهای آمستردام رستوران رون گاستروبار می باشد. مدیریت این رستوران تمام تمرکز خود را بر روی قیمت غذا و اقتصادی بودن منوی رستوران گذاشته است تا قیمت غذاها برای همه قابل دسترس باشد. منوی غذایی رستوران رون گاستروبار شامل مار ماهی دودی و جگر غاز می باشد. قیمت تمام غذاهایی که در این رستوران صرف می شود حدودا 15 یورو می باشد. پس اگر دنبال غذاهای ارزان قیمت می باشد این رستوران گزینه ی مورد نظر شما می باشد.

رستورانهای ملیتی:

در شهر آمستردام رستورانهای بسیار محبوب و معروفی وجود دارد که غذاهایی که طبخ می کنند از فرهنگ های خارجی وارد هلند شده اند. یکی از 10 رستوران برتر آمستردام خارجی، رستوران تمپو دلو می باشد که یک رستوران اندونزیایی است که رستوران کوچک اما معروفی در هلند می باشد. رستوران تمپو دلو سه منوی پیشنهادی دارد که شامل غذاهای گیاهی، غذاهای 25 قسمتی و غذاهای 15 قسمتی می باشد. البته اگر قصد سفارش غذا خارج از منو را دارید به شما پیشنهاد می کنیم که گوشت بز با سس سویا را حتما امتحان کنید.

رستوران یازاماتو:

یکی از بهترین گزینه ها در میان 10 رستوران برتر آمستردام برای غذاهای ژاپنی رستوران یازاماتو می باشد. در این رستوران غذاهای سنتی ژاپنی مانند سوشی، کایسکی و تمپورا طبخ می شود. برای وعده ی ناهار نیز شاه میگو و ماهی کبابی همراه با برنج و ترشی صرف می شود.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای هلند ، وقت سفارت هلند ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱