موزه ملی آمستردام

موزه ملی آمستردام هلند یکی از زیباترین و دیدنی ترین موزه های اروپایی و جهان می باشد که در نوع خود بسیار جذاب و بزرگ می باشد و توانسته است گردشگران زیادی را به سوی خود جذب کند. موزه ملی آمستردام دارای حدود یک میلیون عدد آثار دیدنی می باشد که از مهم ترین آثار آن می توان به سلف پرتره اشاره کرد.

موزه

موزه یکی از مهم ترین و پر بازدیدترین مکان های گردشگری می باشد که هر گردشگری در اولویت های دیدنی خود آن را قرار می دهد. انواع موزه های گوناگون در تمام شهر های جهان وجود دارد که هر یک از این ها دارای آثار باستانی بسیار جذاب و قدیمی هستند و بی شک نظر تمام گردشگران و عموم مردم را به سوی خود جذب می کند. یکی از این موزه های بی نظیر جهان، موزه ملی آمستردام می باشد که از بزرگ ترین و بهترین موزه های اروپایی و جهان می باشد و هر گردشگری که از شهر آمستردام دیدن می کند می تواند به راحتی از این موزه دیدن کرده و لحظات بسیار زیبایی را برای خود به ارمغان بیاورد. در ادامه موضوع سعی بر آن داریم تا در مورد موزه ملی آمستردام، تاریخچه این موزه و معماری موزه ملی آمستردام و نقش این موزه در صنعت گردشگری این شهر توضیحاتی را ارائه دهیم. امیدواریم با همراهی ما اطلاعات بسیار خوب و مفیدی را به دست بیاورید.

[caption id="attachment_561" align="aligncenter" width="800"]موزه ملی آمستردام موزه ملی آمستردام[/caption]

موزه ملی آمستردام

آمستردام پایتخت کشور هلند بوده که از زیباترین شهرها و پایتخت های اروپایی نیز می باشد که با داشتن جاذبه های گردشگری خود توانسته است سالانه میلیون ها گردشگر را به سوی خود جذب کند. یکی از مهم ترین مکان های گردشگری این شهر موزه ملی آمستردام می باشد که شما می توانید بدون داشتن ممنوعیت از این موزه دیدن کنید. موزه ملی آمستردام بزرگ ترین موزه کشور هلند بوده و دارای آثار و اشیاهای بسیار ارزشمندی می باشد که هر بازدید کننده از این موزه می تواند سیری در تاریخ این کشور و قاره اروپا داشته باشد. شما می توانید آثار بسیاری در مورد تاریخ و هنر در این موزه مشاهده فرمایید و اطلاعات بسیار مفیدی را از راهنمایان این موزه در مورد اشیاء موجود در این موزه به دست بیاورید. موقعیت مکانی این موزه نیز کمک بزرگی را در مشهور شدن این موزه داشته است. به طوری که تمام گردشگران می توانند به راحتی خود را به موزه ملی این شهر برسانند و از آن بازدید نمایند؛ که این امر از بزرگ ترین مزیت های این موزه می باشد.

موزه ملی آمستردام

تاریخچه موزه ملی آمستردام

بنای مربوط به موزه ملی آمستردام در سال 1835 ساخته شد که قراردادهای مربوط به تاسیس و ساخت این موزه در سال 1800 تصویب شد ولی تا ساختمان کنونی ساخته شود حدود 35 سال به طول انجامید. در سال های تاسیس این موزه، موزه ملی آمستردام از بزرگ ترین موزه های جهان بوده که هر بیننده ای را مجذوب خود می کرد و در بین سال های 2003 تا 2013 نیز به دلایل نوسازی و بازسازی، این موزه از انجام هر گونه فعالیتی باز ایستاد که بعد از به اتمام رسیدن عملیات نوسازی توسط ملکه کشور هلند از نو فعالیت خود را آغاز کرد. در این موزه حدود یک میلیون آثار با ارزش هنری وجود دارد که شما می توانید در این موزه آثار باستانی مربوط به خیلی از کشورهای جهان از جمله کشور ایران را مشاهده نمایید. شما می توانید از قسمت آثار باستانی قاره آسیا که در این موزه قرار دارد، دیدن کنید. هزاران نقاشی و نگاره های مختلف در این موزه جمع آوری شده است به طوری که اگر قصد سفر به آمستردام را دارید به شما توصیه می کنیم حتما از این موزه دیدن کنید.

[caption id="attachment_563" align="aligncenter" width="800"]تاریخچه موزه ملی آمستردام تاریخچه موزه ملی آمستردام[/caption]

معماری موزه ملی آمستردام

معماری موزه ملی آمستردام بسیار بی نظیر و منحصر به فرد می باشد به طوری که شما می توانید با دوچرخه خود از وسط این موزه رد شوید و از آثار مربوط در این موزه دیدن فرمایید. هم چنین فضای اطراف این موزه به صورتی می باشد که شما هیچ گونه ترافیکی را در اطراف آن مشاهده نخواهید کرد و از زیر موزه نیز تونل های برای عبور و مرور خودرو و دوچرخه تعبیه شده است که شما می توانید به راحتی در این تونل ها جا به جا شوید. روشنایی بسیار خاص و داشتن پنجره های بسیار بزرگ در تمام قسمت های این موزه زیبایی بسیار جذابی را به این موزه بخشیده است که فضای داخل موزه ملی آمستردام را زیباتر و دل نشین تر کرده است.

[caption id="attachment_564" align="aligncenter" width="800"]معماری موزه ملی آمستردام معماری موزه ملی آمستردام[/caption]

آثار موجود در موزه ملی آمستردام

همان طور که در بخش های قبلی نیز به آن اشاره شد حدود یک میلیون آثار متفاوت در این موزه وجود دارد که از آثار موجود در موزه ملی آمستردام می توان به موارد زیر اشاره کرد:

-آثار مربوط به قرون وسطی

-تابلوهای بی نظیر از کشورهای هند و چین

-مبلمان های تاریخی و بسیار شیک

-کتابخانه تاریخی

سفال ها و چینی های قدیمی و باستانی

از مشهور ترین آثار این موزه می توان به سلف پرتره اشاره کرد که آثار شگفت انگیز ون گوگ می باشد و هر گردشگری آرزوی دیدن این نقاشی را از نزدیک دارد.

تاثیر موزه ملی آمستردام بر صنعت گردشگری کشور هلند

بی شک تاثیر موزه ملی آمستردام بر صنعت گردشگری آمستردام و کشور هلند غیر قابل انکار می باشد که شما می توانید تاثیر آن را در آمارهای ورودی گردشگران به این موزه مشاهده نمایید. مسئولین صنعت گردشگری نیز سعی بر آن دارند تا با ارائه بهترین امکانات و خدمات به گردشگران، رضایت کامل آن ها را جذب کنند. در اطراف این موزه انواع رستوران ها و کافی شاپ ها و هم چنین هتل های گوناگونی وجود دارد که سهم بزرگی را در آسایش و رفاه گردشگران دارد.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای هلند ، وقت سفارت هلند ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱