هتل های ارزان آمستردام

هتل های ارزان آمستردام در کشور هلند بسیار زیاد می باشد و شما می توانید با توجه به امکانات موجود در هتل های ارزان آمستردام، یکی را انتخاب و رزرو نمایید. از جمله هتل های ارزان آمستردام می توان به هتل الکساندر و هتل وان اونا اشاره کرد.

آمستردام با داشتن انواع مختلفی از هتل های شیک و ارزان خود توانسته است از هزاران نفر گردشگر پذیرایی کند. شما می توانید برای داشتن سفری مقرون به صرفه یکی از هتل های ارزان آمستردام را انتخاب کرده و رزرو نمایید. از هتل های ارزان آمستردام می توان به هتل وان اونا، هتل الکساندر و هتل موزارت اشاره کرد. شما می توانید با مطالعه ی این مقاله اطلاعات خوبی را در مورد هتل های ارزان آمستردام به دست بیاورید.

[caption id="attachment_488" align="aligncenter" width="800"]هتل های ارزان آمستردام هتل های ارزان آمستردام[/caption]

هتل وان اونا آمستردام

هتل وان اونا آمستردام در کشور هلند از هتل های ارزان آمستردام می باشد که در قلب شهر آمستردام واقع شده و از قدیمی ترین هتل های این شهر نیز می باشد. طراحی اتاق ها و استفاده از رنگ های بسیار جذاب در این هتل سبب شده است که گردشگران بسیاری برای اقامت خود این هتل را انتخاب کنند. وجود تابلوها، صندوق امانات، پذیرش 24 ساعته، نگهداری چمدان و رستوران از امکانات و خدمات این هتل می باشد. شما می توانید قبل از سفر به این شهر، اتاق مورد نظر خود را رزرو کنید.

[caption id="attachment_489" align="aligncenter" width="800"]هتل وان اونا آمستردام هتل وان اونا آمستردام[/caption]

هتل سیتیزن ام آمستردام

از دیگر هتل های ارزان آمستردام می توان به هتل سیتیزن ام اشاره کرد که در مرکز شهر واقع شده و دسترسی راحت تری به تمام نقاط شهر دارد. شما می توانید از خدماتی مانند حمام، رستوران، اتاق های سیگار ممنوع، پذیرش 24 ساعته و سرویس اتاق اشاره کرد که گردشگران و مهمانان می توانند با اقامت در این هتل زیبا از تمام این خدمات بهره مند شوند. مبلمان این هتل بسیار شیک بوده و از معماری و طراحی شیکی برخوردار می باشد.

[caption id="attachment_490" align="aligncenter" width="800"]هتل سیتیزن ام آمستردام هتل سیتیزن ام آمستردام[/caption]

هتل الکساندر آمستردام

هتل الکساندر از هتل های سه ستاره شهر آمستردام می باشد که نام این هتل را می توان در لیست هتل های ارزان آمستردام نیز مشاهده کرد. رستوران این هتل با سرو غذاهای محلی و لذیذ خود توانسته محبوبیت زیادی را در میان گردشگران و مهمانانی که به این هتل مراجعه می کنند داشته باشند. هم چنین می توانید صبحانه خود را در تراس اتاق خود میل فرمایید و از منظره ی لذت بخش بیرون بهره مند شوید. صندوق امانات، نگهداری چمدان، اتاق های سیگار ممنوع و کرایه اتومبیل از مهم ترین امکانات این هتل زیبا می باشد.

[caption id="attachment_491" align="aligncenter" width="800"]هتل الکساندر آمستردام هتل الکساندر آمستردام[/caption]

هتل اولد نیکل

هتل اولد نیکل نیز یکی دیگر از هتل های ارزان آمستردام می باشد. این هتل در نزدیکی جاذبه های گردشگری همانند موزه آنه، کاخ سلطنتی آمستردام، موزه امپراطوی، موزه ونگوگ و کلیسای قدیمی آمستردام می باشد. در رنگ آمیزی این هتل از رنگ آبی استفاده شده است که زیبایی و آرامش بسیار خاصی را به این هتل بخشیده و گردشگران بسیاری این هتل را در اولویت انتخاب های خود قرار می دهند. از مهم ترین ویژگی های این هتل می توان به پنجره های بزرگ و فضای باز اتاق ها اشاره کرد که شما می توانید فضای بیرون از هتل را به راحتی از اتاق خود مشاهده نمایید. از امکانات و خدمات فوق العاده ای که در این هتل ارائه می شود می توان به موارد زیر اشاره کرد:

-رستوران بسیار شیک و زیبا

-اتاق های سیگار ممنوع

-نگهداری چمدان

-کارمندان چند زبانه

-اتاق های خانواده

شما می توانید با اقامت در این هتل بسیار زیبا، هزینه بسیار کمتری را پرداخت نمایید. آدرس هتل مذکور به صورت ذیل می باشد که البته بایستی قبل از سفرتان آن را رزرو نمایید.

Nieuwe Brugsteeg 11, Amsterdam City Centre, 1012 AG Amsterdam, Netherlands

[caption id="attachment_492" align="aligncenter" width="800"]هتل اولد نیکل هتل اولد نیکل[/caption]

هتل کپ سیتی سنتر

از دیگر هتل های ارزان آمستردام هلند می توان به هتل کپ سیتی سنتر اشاره کرد که یکی از مقرون به صرفه ترین این هتل ها می باشد. اتاق های این هتل فضای بسیار بزرگ و تمیزی دارند که با داشتن دکوراسیون و ترکیب رنگ بسیار شیک توانسته رضایت گردشگران را به وجود بیاورد. این هتل دو ستاره دارای 13 اتاق می باشد که علاوه بر این که از ارزان ترین هتل ها در آمستردام می باشد، جزء کوچک ترین هتل های این شهر نیز به شمار می آید. شما می توانید با اقامت در این هتل بسیار زیبا لحظات بی نظیری را برای خود و دوستان خود به ارمغان بیاورید. از امکانات و خدمات فوق العاده ای که در این هتل ارائه می شود می توان به موارد زیر اشاره کرد:

-صندوق امانات

-اینترنت پر سرعت

-اتاق های سیگار ممنوع

-پذیرش 24 ساعته

-رستوران بسیار شیک و زیبا

-غذاهی بسیار لذیذ و خوشمزه

-صبحانه رایگان

آدرس هتل کپ سیتی سنتر به صورت زیر می باشد، هم چنین شما می توانید قبل از سفرتان به این شهر اتاق مورد نظرتان را رزرو کنید:

Den Texstraat 5, Amsterdam City Centre, 1017 XW Amsterdam, Netherland

[caption id="attachment_493" align="aligncenter" width="800"]هتل کپ سیتی سنتر هتل کپ سیتی سنتر[/caption]

هتل آگورا

هتل آگورا یکی از قدیمی ترین هتل های آمستردام می باشد که یکی از خانه های قدیمی این شهر بوده که بعد از بازسازی به شکل هتل تغییر کاربری داده و از هتل های ارزان آمستردام می باشد. این هتل در نزدیکی بازار گل واقع شده است که گردشگران می توانند با اقامت در این هتل از بازار گل نیز دیدن کنند. این هتل با داشتن قیمت مقرون به صرفه خود، توانسته است اسم خود را در لیست هتل های ارزان آمستردام جای دهد. با اقامت در این هتل هم چنین می توانید به جاذبه های گردشگری موزه امپراطوری، موزه ونگوگ و کاخ سلطنتی آمستردام دسترسی راحت و سریعی داشته باشید. از امکانات و خدمات رفاهی این هتل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

-پذیرش 24 ساعته

-کرایه اتومبیل

-ورود حیوانات خانگی

-صندوق امانات

-اتاق های سیگار ممنوع

-اتاق های خانواده

-کارمندان بسیار با تجربه و چند زبانه

تراس و باغ موجود در این هتل نیز از دیگر امکانات این هتل می باشد که شما می توانید با اقامت در این هتل از محوطه فضای سبز آن نیز بهره مند شوید.

این مقاله در مورد هتل های ارزان آمستردام می باشد که امیدواریم برای شما عزیزان مورد مفید واقع شود.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای هلند ، وقت سفارت هلند ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱