پارک های هلند

در سفر به هلند یکی از جذاب ترین قسمت ها برای گردشگری دیدن پارک های هلند است. برای پیدا کردن بهترین پارک های هلند بهتر است با این پارک ها آشنا شوید. هلند کشوری با جاذبه های متنوع و طبیعتی بی نظیر است که می تواند به واسطه این جاذبه ها توجه همه را به خود جذب کند. در این مطلب به معرفی پارک های هلند می پردازیم.

آشنایی با پارک های هلند

اگر به هلند سفر کردید قطعا بعد از پیاده روی های طولانی در بین جاذبه های گردشگری مهم به دنبال پیدا کردن جایی برای نشستن و استراحت کردن خواهید بود. نشستن بر روی چمن ها و صرف یک نوشیدنی قطعا می تواند خستگی را از تن شما بیرون کند. شهرهای مختلف هلند از جمله آمستردام دارای پارک های زیادی هستند که برای گذراندن اوقات فراغت گزینه بسیار مناسبی هستند. در ادامه این مطلب به معرفی بهترین پارک ها در هلند می پردازیم تا در سفر به هلند از آنها دیدن کنید.

[caption id="attachment_462" align="aligncenter" width="800"]آشنایی با پارک های هلند آشنایی با پارک های هلند[/caption]

پارک هوگه ولوو

یکی از پارک های هلند پارک هوگه ولوو است که از بهترین و زیباترین پارک های حفاظت شده هلند به شمار می رود. طبیعت این پارک شامل بیشه زارها، بوته زارها و تپه های شنی است. یکی از جذابیت های پارک هوگه ولوو وجود موزه کرولر-مولر است که در آن می توانید نقاشی های وینسنت ونگوگ را مشاهده کنید. اگر از این پارک دیدن کردید حتما از دوچرخه های کرایه ای پارک استفاده کنید تا بتوانید از نقاط مختلف پارک دیدن کنید. حتما در سفر به هلند در بین سایر پارک های هلند از این پارک هم دیدن کنید.

پارک فرانک در آمستردام

یکی دیگر از پارک های هلند پارک فرانک در است که در شهر آمستردام قرار دارد این پارک از زیبایی بی نظیری برخوردار است و با نشستن در آن می توانید به آرامش عجیبی دست پیدا کنید. یکی از جذابیت های این پارک این است که هم برای کودکان و هم برای بزرگسالان گزینه مناسبی است. ضمنا در رستوران های بین المللی این پارک می توانید از غذاهای اصیل و خوشمزه هلندی نیز امتحان کنید.

[caption id="attachment_463" align="aligncenter" width="800"]پارک فرانک در آمستردام پارک فرانک در آمستردام[/caption]

پارک واندل

یکی دیگر از پارک های هلند پارک واندل است که این پارک نیز در شهر آمستردام و در نزدیکی یکی از مشهورترین موزه های شهر یعنی موزه ونگوگ قرار دارد. گردشگران زیادی در سفر به این کشور در بین سایر پارک های هلند از پارک واندل دیدن می کنند. یکی از نکات مهم در مورد پارک واندل دسترسی راحت آن است. علاوه بر گردشگران، مردم هلند نیز به بهانه های مختلفی از جمله دوچرخه سواری، پیاده روی، اسکیت، گوش دادن به موسیقی و نشستن به این پارک می روند. در پارک واندل یک سالن بزرگ وجود دارد که برای برگزاری رویدادهای فرهنگی مختلف و همچنین کنسرت های فصلی استفاده می شود شرکت در رویدادهای این آمفی تئاتر کاملا رایگان است.

واندل پارکی فوق العاده زیبا و بزرگ است که برای عاشقان طبیعت و سرسبزی پیشنهاد خوبی است بنابراین اگر به هلند سفر کردید بازدید از این پارک را در بین سایر پارک های هلند در اولویت قرار دهید. این پارک دارای یک باغ گل رز است که عطر دلنشینی را در فضا پخش می کند و وجود آن جلوه خاصی به این پارک داده است. پارک واندل کاملا به شیوه انگلیسی طراحی شده است و در بازدید از آن حتما به این نکته پی خواهید برد.

[caption id="attachment_464" align="aligncenter" width="800"]پارک واندل پارک واندل[/caption]

پارک آلدو فان

یکی دیگر از پارک های هلند پارک آلدو فان است که به عنوان باتلاق شناخته می شود. این پارک با 2300 متر مربع مساحت از زیبایی خیره کننده ای برخوردار است و بازدید از آن پیشنهاد بسیار خوبی برای مسافران هلند است. در پارک آلدو فان از پوشش های گیاهی متنوعی استفاده شده است که در سفر به هلند می توانید از دیدن آنها لذت برید. اگر به هلند سفر کردید حتما در بین پارک های مختلف هلند از این پارک زیبا و هیجان انگیز هم دیدن کنید.

[caption id="attachment_465" align="aligncenter" width="800"]پارک آلدو فان پارک آلدو فان[/caption]

پارک بیس بوچ

این قسمت یکی از مناطق جذاب هلند است که دارای رودخانه ها و خشکی های متنوعی است که شبیه جزیره هستند. اگر به هلند سفر کردید و قصد داشتید از پارک بیس بوچ دیدن کنید حتما احتیاط کنید زیرا عمق آب در این رودخانه ها زیاد است. پارک بیس بوچ دارای پوشش های گیاهی جالبی است و تنوع زیادی از پرندگان زیبا را در خود جای می دهد.

پارک ملی هوخه ویلوه

احتمالا درباره پارک ملی هوخه ویلوه زیاد شنیده باشید این پارک یکی از جذاب ترین پارک های هلند است که گردشگران زیادی از آن دیدن می کنند. این پارک به دلیل جذابیت زیادی که دارد به عنوان یکی از جاذبه های گردشگری هلند شناخته می شود. در این پارک گیاهان متنوع و حیواناتی نظیر گراز وحشی و گوزن نگهداری می شوند که زیبایی خاصی به طبیعت پارک می دهند. اغلب مردم هلند از این پارک به عنوان حیات وحش یاد می کنند که بازدید از آن بسیار هیجان انگیز است. شما در این پارک می توانید دوچرخه سواری کنید و از طبیعت زیبای آن لذت ببرید.

بنابراین در سفر به هلند حتما با پارک های هلند آشنا شوید تا بتوانید سفری هیجان انگیز را برای خود رقم بزنید.

[caption id="attachment_466" align="aligncenter" width="800"]پارک ملی هوخه ویلوه پارک ملی هوخه ویلوه[/caption]

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای هلند ، وقت سفارت هلند ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱