خیابان های معروف آمستردام

خیابان های معروف آمستردام از جمله مناطق قابل توجه و گردشگری این شهر می باشد که توجه بسیاری از گردشگران را جلب کرده است. آمستردام یکی از بهترین مراکز فروش کشور هلند به حساب می آید. و خیابان های این شهر مراکز خرید بسیاری را در دل خود جای داده است.در ادامه به برخی خیابان های معروف و فروشگاه های آن اشاره کرده ایم :

خیابان های یک شهر به طور کامل بیانگر فرهنگ و اعتقادات یک شهر می باشد. همچنین از خیابان های یک شهر می توان به وضع مردم شهر نیز پی برد. گردشگرانی هستند که تمایل زیادی به فهمیدن موضوع های ریز و دیدن مکان هایی به غیر از مکان های تاریخی تعبیه شده می گردند. اگر قصد مسافرت به آمستردام را دارید خیابان های این شهر بهترین مکان برای گردشگران ریزبین می باشد. از خیابان های معروف آمستردام می توان به خیابان های کالفر اشکورات, پی سی هوفت استرات, بتهوون استرات, راتهاوس استرات, نیوزیدس فوربور کوال, روکین, وارمیش استرات و بسیاری دیگر اشاره کرد. آمستردام محل مناسبی برای خرید اجناس محسوب می شود چرا که هر روزه به تعداد فروشگاه های این شهر اضافه شده و کالاهای متنوعی برای فروش قرار داده می شوند. تمامی خیابان های این شهر پر از فروشگاه هایی وسیع که اجناس به روز را برای فروش قرار داده اند است به همین خاطر از گشت و گذار در خیابان های آمستردام خسته نخواهید شد.

[caption id="attachment_469" align="aligncenter" width="800"]خیابان های معروف آمستردام خیابان های معروف آمستردام[/caption]

خیابان کالفر اشکورات

خیابان کالفر اشکورات برای گردشگران یکی از اماکن گردشگری مهم به حساب می آید چرا که این خیابان از خیابان های معروف آمستردام و حتی کل هلند در امر فروش می باشد. فروشگاه های این خیابان به زیبائی هرچه تمام تر آن می افزاید و با فروش کالاهای اصل با برند های معروف اروپائی شهرت زیادی در کل هلند یافته است. خیابان کالفر اشکورات در بین خیابان های آمستردام از اهمیت بیشتری در امر خرید و فروش کالا برخوردار است و روزانه مراجعین بسیاری از این خیابان عبور می کنند. این خیابان در مرکز شهر آمستردام واقع شده است و از جمله مکان های پر عبور این شهر می باشد. کف این خیابان از سنگ فرش یک رنگ بوده و امکان عبور مرور خودرو در آن وجود ندارد.

[caption id="attachment_470" align="aligncenter" width="800"]خیابان کالفر اشکورات خیابان کالفر اشکورات[/caption]

خیابان پی سی هوفت استرات

پی سی هوفت استرات از دیگر خیابان های معروف آمستردام محسوب می شود که اهمیت فراوانی دارد. خیابان پی سی هوفت استرات در بخش جنوبی شهر آمستردام واقع شده است و به فروش کالاهای لوکس و به روز معروف است. خیابان پی سی هوفت تشکیل شده از فروشگاه های بزرگ که هر یک عرضه کننده محصول خاصی از برند معروف هستند واگر قصد خرید اجناسی اصل با برند خاص می گردید این خیابان از بهترین مراکز خرید برای شما به حساب می آید. ساختار این خیابان به گونه ای است که هردو طرف خیابان از مغازه تشکیل شده است و محل مسکونی در آن وجود ندارد همچنین کف خیابان از سنگ فرش هایی زیبا با طرح هایی دلنشین تشکیل شده است که به زیبائی آن افزوده است. در بخش وسطی این خیابان امکان عبور مرور خودرو وجود دارد و لوستر های وسط خیابان منظره زیبایی در هنگام شب به وجود می آورد.

[caption id="attachment_471" align="aligncenter" width="800"]خیابان پی سی هوفت استرات خیابان پی سی هوفت استرات[/caption]

خیابان بتهوون استرات

خیابان بتهوون استرات از بین خیابان های این شهر شهرت خوبی در جهت فروش لباس ندارد اما از دلایلی که این خیابان را متمایز می کند وجود فروشگاه های فروش عطر ادکلن می باشد که باعث لذت هرچه بیشتر در هنگام گشت و گذار در این خیابان خواهد شد. خیابان بتهوون استرات در بخش جنوبی شهر آمستردام واقع شده است. همچنین کافی شاپ های شیک این خیابان از جمله بهترین کافی شاپ های آمستردام به حساب می آید با مراجعه به یکی از این کافی شاپ ها قهوه خاص آن کافی شاپ را نوش جان کرده و از فضای آرام آن لذت ببرید. همچنین این خیابان را شیرینی فروشی های خاص در برگرفته اند که بهترین شیرینی پزی ها در این خیابان واقع شده اند. با مراجعه به شیرینی پزی های این خیابان شیرینی مورد علاقه خود را خرید کرده و از طعم لذیذ آن لذت ببرید. این خیابان ساختمان های مسکونی نیز دارد و زیرزمین هایی نیز جهت شیرینی پزی در نظر گرفته شده است. در این خیابان مسیری جهت رفت و مسیری جهت برگشت خودرو در نظر گرفته شده است.

[caption id="attachment_472" align="aligncenter" width="800"]خیابان بتهوون استرات خیابان بتهوون استرات[/caption]

خیابان راد هاوس استرات

خیابان راد هاوس استرات آمستردام یکی از خیابان های معروف آمستردام به حساب می آید که ساخت شیک و مدرن ساختمان های آن زیبایی آن را دو. چندان کرده است. فضای وسیعی بین دوطرف خیابان وجود دارد که وسط خیابان از دو بلوار تشکیل شده است که وسط این بلوار جهت عبور مرور دوچرخه تعبیه شده است. این خیابان در مرکز شهر آمستردام واقع شده است و فروشگاه هایی متنوع برای فروش دارد که انواع اقلام را به فروش می رساند. این خیابان به فروش محصولات دست ساز شهرت دارد از جمله محصولاتی که در این خیابان به فروش می رسد شکلات های دست ساز وهمچنین لوازم تزئینی منزل را می توان نام برد. ساختار شیک این خیابان فضای آرام بخشی ایجاد کرده است که از قدم زدن از این خیابان نیز خسته نخواهید شد. این خیابان بافت جدید شهر را به بافت قدیمی آن پیوند داده است.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای هلند ، وقت سفارت هلند ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱