ویزای نمایشگاهی هلند

هلند یکی از کشورهای کوچک در شمال غربی اروپا بوده که سالانه نمایشگاه های زیادی با عناوین مختلف در این کشور برگزار می شود از این رو افراد زیادی هر ساله اقدام به اخذ ویزای نمایشگاهی هلند می کنند تا بتوانند در این نمایشگاه ها شرکت کرده و از موضوعات این نمایشگاه ها استفاده بنماید. با توجه به این موارد ما در این مقاله می خواهیم در مورد این نوع ویزا توضیحاتی بیان کنیم.

کشور هلند کشوری کوچک اما بسیار سرسبز بوده که به دلیل موقعیت جغرافیایی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی اش میزبان نمایشگاههای مختلفی در طول سال می باشد که این امر موجب شده است سالانه افراد زیادی اقدام به اخذ ویزای نمایشگاهی هلند کنند. مهمترین نمایشگاه هایی که در کشور هلند برگزار می‌شود مربوط به تجهیزات صنعتی، آثار هنری، طراحی گرافیک، دام و طیور، عتیقه جات و گل و گیاه می‌باشد که در این بین یکی از برترین نمایشگاه های این کشور که موجب شده سالانه افراد زیادی اقدام به دریافت ویزای نمایشگاهی هلند کنند، نمایشگاه گل این کشور است که در شهر کوکنهوف دایر می‌شود. این نمایشگاه به دلیل زیبایی و خاص بودن جزو پرطرفدارترین و مشهورترین نمایشگاه های برگزار شده در هلند بوده که هر فردی می تواند با تهیه ویزای نمایشگاهی هلند در آن شرکت کند.

[caption id="attachment_349" align="aligncenter" width="780"]ویزای نمایشگاهی هلند ویزای نمایشگاهی هلند[/caption]

نحوه اخذ ویزای نمایشگاهی هلند

اگر شما هم قصد اخذ ویزای نمایشگاهی هلند و شرکت در نمایشگاه های برگزار شده در این کشور را دارید در قدم اول باید به آژانس های مسافرتی رو کرده و اقدام به تکمیل و ارسال فرم ویزای هلند نماید. توجه داشته باشید که در هنگام پر کردن فرم درخواست ویزا باید ابتدا قصد خود از سفر و نوع ویزا را مشخص کنید. بعد از تکمیل کردن فرم باید ایمیلی به سفارتخانه هلند در ایران بفرستید که در این ایمیل اطلاعاتی مانند نام و نام خانوادگی، شماره تماس، جنسیت، پست الکترونیک، ملیت، شماره گذرنامه، تاریخ انقضا و تاریخ تولد را ذکر کرده و پس از آن منتظر تعیین وقت از سفارت هلند باشید. پس از آنکه تاریخ و ساعت مشخصی از طرف سفارت اعلام شد باید در همان زمان به سفارت هلند رفته و مصاحبات مربوطه را انجام داده و مدارک مورد نیاز را تحویل دهید سپس منتظر اعلام نتیجه از طریق پیامک یا پست الکترونیکی باشید.

[caption id="attachment_350" align="aligncenter" width="780"]نحوه اخذ ویزای نمایشگاهی هلند نحوه اخذ ویزای نمایشگاهی هلند[/caption]

دعوت نامه برای ویزای نمایشگاهی هلند

یکی از انواع دعوتنامه هلند که جهت شرکت در نمایشگاه های این کشور ارسال می شود، دعوتنامه نمایشگاهی بوده است. توجه داشته باشید که دعوتنامه نمایشگاهی هلند به مفهوم مجوز ورود به این کشور نمی باشد بلکه داشتن این مدرک که از طرف فرد یا شرکت برای شما ارسال شده به منظور سندی معتبر برای سریعتر شدن فرایند صدور ویزا می باشد؛ همچنین بهتر است بدانید که داشتن این دعوت نامه به تنهایی نمی تواند موجب صدور ویزای نمایشگاهی هلند شود بلکه در دست داشتن تمامی مدارکی که به تایید سفارت هلند برسد مهم است. دعوتنامه ارسال شده باید به طوری باشد که مورد تایید سفارت هلند قرار بگیرد و به وضوح و روشنی هدف از سفر و اطلاعات و مشخصات شخص را ذکر کند. این نامه می‌تواند به صورت الکترونیکی برای فرد یا شرکت ارسال شود.

[caption id="attachment_351" align="aligncenter" width="780"]دعوت نامه برای ویزای نمایشگاهی هلند دعوت نامه برای ویزای نمایشگاهی هلند[/caption]

مدت زمان اقامت در هلند با ویزای نمایشگاهی هلند

با توجه به اینکه نمایشگاه های برگزار شده در کشور هلند به نوبه خود دارای مدت زمان معینی بوده و هر کدام از این نمایشگاه ها در مدت زمان خاصی برگزار می شود می توان گفت مدت زمان اقامت در کشور هلند با ویزای نمایشگاهی هلند، بستگی به زمان دایر بودن نمایشگاه دارد زیرا کسانی که با استفاده از ویزای نمایشگاهی هلند به این کشور سفر می‌کنند تنها تا زمان برپا بودن نمایشگاه می‌توانند در کشور هلند اقامت داشته باشند و پس از تمام شدن تاریخ برگزاری نمایشگاه، باید سریعا این کشور را ترک کرده و به کشور خود برگردند. در بعضی مواقع ممکن است برگزارکنندگان نمایشگاه های هلند برنامه جداگانه ای برای شرکت کنندگان در نمایشگاه ها داشته باشند که در این صورت افرادی که ویزای نمایشگاهی هلند را دریافت کرده اند می توانند اوقات لذت بخشی را به همراه دیگر شرکت کنندگان سپری کنند.

[caption id="attachment_352" align="aligncenter" width="780"]مدت زمان اقامت در هلند با ویزای نمایشگاهی هلند مدت زمان اقامت در هلند با ویزای نمایشگاهی هلند[/caption]

مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای نمایشگاهی هلند

برای دریافت ویزای نمایشگاهی هلند که جزو ویزا های کوتاه مدت این کشور می باشد نیاز به مدارکی چون کپی بلیط رفت و برگشت، نامه دعوت رسمی از شرکت یا شخص دعوت کننده، تاییدیه بانکی شخص یا کارفرما به زبان انگلیسی، اطلاعات و مشخصات کامل شرکت دعوت کننده، تصویر دعوت نامه نمایشگاهی هلند که برای متقاضی ارسال شده است، گواهی اشتغال به کار شرکت یا سازمانی که در آن مشغول به کار می باشید و تعیین هدف از سفر و شرکت در نمایشگاه، شناسنامه و کارت ملی، سه قطعه عکس، تعیین محل اقامت در سفر به هلند، گذرنامه با داشتن حداقل ۷ ماه اعتبار، بیمه نامه مسافرتی معتبر و ارائه گواهی نامه تمکن مالی می باشد. توجه داشته باشید که نقص در هر کدام از این مدارک موجب ریجکت شدن ویزای نمایشگاهی هلند خواهد شد.

[caption id="attachment_354" align="aligncenter" width="780"]مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای نمایشگاهی هلند مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای نمایشگاهی هلند[/caption]

هزینه اخذ ویزای نمایشگاهی هلند

هزینه ویزای نمایشگاهی هلند به عوامل مختلفی چون مدت زمان برگزاری نمایشگاه، خدمات در نظر گرفته شده، نوع هتل رزرو شده، نوع پرواز و دیگر موارد بستگی دارد که طبیعتاً هرچه این موارد در سطح بالاتری قرار داشته باشد قیمت و هزینه اخذ ویزای نمایشگاهی هلند نیز افزایش می یابد. در مواردی نیز ممکن است خدماتی که هر یک از آژانس های مسافرتی برای تور های نمایشگاهی در نظر گرفته‌اند موجب تغییر قیمت تور نمایشگاهی شود. نکته حائز اهمیت دیگری که وجود دارد زمان برگزار شدن نمایشگاه در کشور هلند می باشد زیرا این مورد نیز جزو عواملی است که در تغییر قیمت ویزای نمایشگاهی هلند تاثیر دارد.

[caption id="attachment_352" align="aligncenter" width="780"]هزینه اخذ ویزای نمایشگاهی هلند هزینه اخذ ویزای نمایشگاهی هلند[/caption]

نکات مهم در مورد دریافت ویزای نمایشگاهی هلند

برای گرفتن وقت سفارت هلند می توانید با استفاده از روش های مراجعه حضوری، تماس تلفنی یا ثبت درخواست اینترنتی درخواست اولیه خود را جهت اخذ ویزای نمایشگاهی این کشور اعلام نموده تا برایتان زمان مصاحبه با کنسولگری معین شود. توجه داشته باشید که در هنگام اقدام به دریافت ویزای نمایشگاهی هلند اگر اطلاعات ارسال شده شما توسط سفارتخانه کشور هلند تأیید شود زمان ملاقات حضوری برایتان معین می گردد. بنابراین لازم است بدانید شما به هیچ عنوان نمی توانید این زمان را تغییر داده یا لغو کنید و باید حتما در روز و ساعت تعیین شده در سفارت حضور داشته باشید. از طرفی دیگر حضور فرد متقاضی ویزای نمایشگاهی در روز مصاحبه و انگشت نگاری الزامی است.

[caption id="attachment_355" align="aligncenter" width="780"]نکات مهم در مورد دریافت ویزای نمایشگاهی هلند نکات مهم در مورد دریافت ویزای نمایشگاهی هلند[/caption]

مزایای شرکت در نمایشگاه های هلند

اگر شما هم قصد اخذ ویزای نمایشگاهی هلند و شرکت در بهترین نمایشگاه های این کشور را دارید به طور حتم از مزایای شرکت در این نمایشگاه‌ها آگاه هستید. به طور کلی مهم ترین مزیت های شرکت در نمایشگاه های کشور هلند شامل آگاهی از آخرین تکنولوژی های روز دنیا، کشف فرصت های شغلی فوق العاده در سطح جهان، ارتباط برقرار کردن با دیگر تجار، آگاهی از ایده های مناسب و ....می باشد.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای هلند ، وقت سفارت هلند ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱