هتل های آمستردام

در این مقاله قصد داریم که به ارائه اطلاعاتی در مورد هتل های آمستردام بپردازیم اگر به دنبال این هستید که در مورد هتل های آمستردام اطلاعاتی را کسب کنید در این مقاله همراه ما باشید. یکی از مهم ترین ضروریات هر سفری محل اقامت است به همین دلیل کسانی که می خواهند به سفر خارجی و یا داخلی بروند به طور معمول پیش از سفر به دنبال پیدا کردن مکان مناسبی برای اقامت هستند تا در طول سفر از لحاظ اقامت مشکلی را نداشته باشند. مسافران آمستردام نیز برای هر نوع سفری که به این شهر می روند نیازمند محل اقامت هستند به همین دلیل کسب اطلاعات از هتل های آمستردام پیش از سفر می تواند دغدغه اقامت را به حداقل برساند.

آمستردام یکی از زیباترین و رویایی ترین شهرهای اروپایی به حساب می آید این شهر پایتخت کشور هلند است که در طول سال گردشگران زیادی از آن بازدید می کنند. آمستردام به داشتن آبراه های زیبا معروف است و طبیعت آن بسیار فوق العاده است، گل های لاله آن نیز نیازی به وصف و توصیف ندارد چرا که در حال حاضر به نماد این شهر تبدیل شده است. هتل های آمستردام همیشه پذیرای مهمانانی از گوشه و کنار دنیا هستند و به دلیل این که همیشه مملو از گردشگران خارجی هستند هتل های آمستردام از کیفیت بالایی برخوردار هستند تا اعتماد و رضایت مشتریان خود را جلب کنند در این مقاله به مهم ترین هتل های آمستردام و تعدادی از ارزان ترین هتل های آمستردام خواهیم پرداخت تا شما در هنگام سفر به آمستردام با خیالی آسوده تر، هتل مورد نظر خود را انتخاب کنید.

هتل هلمرز (Helmers)

یکی از مهم ترین هتل های آمستردام، هتل هلمرز می باشد، این هتل از جمله هتل های آمستردام است که از لحاظ موقعیت دسترسی در مسیر خوبی قرار دارد و در نزدیکی فوندل پارک است که برای علاقمندان به گردش می تواند یک گزینه مناسب باشد. در این هتل می توانید از اینترنت وای فای پرسرعت برخوردار شود، همه اتاق ها مجهز به حمام و سرویس بهداشتی هستند. اتاق ها آشپزخانه مجزا نیز دارند که دارای قهوه ساز است. اتاق ها از تهویه مناسب برخوردار هستند و تلویزیون تخت نیز دارد. همه اتاق های هتل هلمرز مجهز به تراس می باشد که منظره زیبایی هم دارد. ایستگاه تراموا در نزدیکی این هتل واقع شه است و دو اثر تاریخی شهر یعنی موزه ونگوگ و کاخ سلطنتی نیز در نزدیکی هتل هلمرز هستند. فاصله هتل از فرودگاه اسخیپول نیز در حدود سیزده کیلومتر است و کسانی که علاقمند به خرید هستند می توانند از برندهای معروفی که در اطراف هتل حضور دارند محصولات مورد نظر خود را خریداری کنند.

[caption id="attachment_276" align="aligncenter" width="780"]هتل های آمستردام هتل های آمستردام[/caption]

هتل سوئیتز آمستردام (Luxury Suites Amsterdam)

هتل سوئیتز یکی دیگر از هتل های آمستردام می باشد و از جمله مجلل ترین هتل های آمستردام شناخته می شود، کسانی که علاقمند هستند در یک هتلی لوکس اقامت داشته باشند انتخاب این هتل برای آن ها می تواند یک گزینه ایده آل باشد. در این هتل لوسترهای مجلل به همراه مبلمان های زیبا و منبت کاری شده در کنار موسیقی دلنشین شما را مجذوب خود خواهد کرد. یکی از مهم ترین ویژگی هتل لاکچری سوئیتز این است که اتاق های آن فضای بسیار دلبازی دارند که اقامت در آن ها برای شما دلنشین خواهد بود. برخی از اتاق ها مجهز به تراس می باشند که مهمانان می توانند از فضای آن برای اقامت دلنشین استفاده کنند. اتاق های این هتل تماما مجهز به اینترنت وای فای، تهویه مناسب، حمام و سرویس بهداشتی اختصاصی هستند. برخی از اتاق ها نیز دارای آشپزخانه هستند.

سرویس صبحانه برای مسافران در داخل هتل ارائه می شود، کسانی که علاقمند به ورزش هستند می توانند از مرکز تناسب اندام هتل استفاده کنند که مجهز به دستگاه های ورزشی است.

[caption id="attachment_277" align="aligncenter" width="780"]هتل سوئیتز آمستردام هتل سوئیتز آمستردام[/caption]

فولکس هتل(Volkshotel 

یکی دیگر از هتل های آمستردام؛ فولکس هتل می باشد، از جمله هتل های آمستردام است که قیمت اتاق های آن بالا است این هتل در جنوب شرقی بخش تاریخی کانال و در مجاورت ایستگاه مترو قرار گرفته است که از طریق آن به راحتی می توانید به تمامی نقاط شهر دسترسی داشته باشید. فولکس هتل در فاصله بسیار نزدیک رودخانه آمستل قرار دارد. در این جا شاهد رنگ های بسیار درخشانی خواهید بود و هتل از طراحی داخلی بسیار جذابی برخوردار است. فضای اتاق ها بیشتر شبیه یک مرکز هنری می باشد که از این لحاظ طراحی ویژه ای به حساب می آید.

[caption id="attachment_278" align="aligncenter" width="780"]فولکس هتل فولکس هتل[/caption]

هتل والدورف آستوریا آمستردام (Waldorf Astoria Amsterdam)

هتل والدورف آستوریا یکی دیگر از هتل های آمستردام است، این هتل نیز از جمله هتل های آمستردام است که لوکس می باشد. در معماری این هتل شاهد تلفیقی از عناصر مدرن و کلاسیک هستیم. طراحی این هتل توجه بسیاری از گردشگران را به خود جلب می کند. فضای بیرونی هتل برخلاف فضای داخلی آن که مجلل و لوکس است ظاهری ساده دارد. زیبایی اتاق های هتل بسیار چشم نواز است و به طور قطع رضایت مهمانان را جلب خواهد کرد. در دکوراسیون هتل از رنگ های سفید، طوسی، آبی کمرنگ و کرم استفاده شده است.

اتاق های هتل والدورف آستوریا دارای امکانات فراوانی است که در مقایسه با بسیاری از هتل های دیگر در شرایط بسیار مطلوبی قرار دارد. کسانی که علاقمندان به ماساژ هستند می توانند به مرکز ماساژ حرفه ای این هتل مراجعه کنند و خستگی گشت و گذار را از تن خود بیرون کنند.

[caption id="attachment_279" align="aligncenter" width="780"]هتل والدورف آستوریا آمستردام هتل والدورف آستوریا آمستردام[/caption]

هتل دوارش(Hotel Dwars)

یکی دیگر از هتل های آمستردام، هتل دوارش می باشد، از جمله هتل های آمستردام است که قیمت آن بسیار مناسب می باشد، این هتل در مرکز ناحیه کانال و در خیابانی فرعی واقع شده است. فاصله این هتل از کاره تئاترو رمبراند پلین زیاد نیست. در ابتدا این هتل یک خانه معمولی بوده است و با تغییراتی که بر روی آن انجام داده است آن را بسیار جذاب کرده است. تخت های اتاق های این هتل بسیار راحت می باشند و تشک های بسیار مناسبی نیز دارند و مجهز به حمام نیز می باشد در مقایسه با هتل های همتراز در شرایط بسیار خوبی قرار دارد و اتاق های خانوادگی مناسبی دارد.

[caption id="attachment_280" align="aligncenter" width="780"]هتل دوارش(Hotel Dwars) هتل دوارش(Hotel Dwars)[/caption]

هتل انداز آمستردام پرین سنگرت (Andaz Amsterdam Prinsengracht - a concept by Hyatt)

هتل انداز آمستردام پرین سنگرت یکی دیگر از هتل های آمستردام است، از جمله هتل های آمستردام است که طراحی مدرنی دارد و در طراحی آن از عناصر خاصی بهره گرفته شده است و یک اقامت بسیار ایده آل برای مهمانان خود رقم خواهد زد، از لحاظ دسترسی به نقاط مختلف شهر در موقعیت مناسبی قرار دارد و در مجاورت کانال واقع شده است.

طراحی اتاق های هتل با استفاده از المان ها و دکورهای مدرن می باشد. دیوارهای اتاق نقاشی ها و تابلوهای زیبایی دارد که اتاق را جذاب کرده است، اگر می خواهید در این هتل تراس شما به سمت منظره ای زیبا باشد اتاق هایی را انتخاب کنید که به کانال و مناظر شهری اشراف دارند. اگر می خواهید طعم غذاهای محلی هلند را بچشید می توانید به رستوران این هتل مراجعه کنید، منوی رستوران با توجه به فصل تعیین می شود و صبحانه نیز با نان تازه و لبنیات خوش طعم سرو می شود.

هتل انداز آمستردام، همچنین مجهز به یک باغ است که گل های آن بسیار زیبا و جذاب می باشند و می توانند برای شما نشاط آور باشند.

[caption id="attachment_281" align="aligncenter" width="780"]هتل انداز آمستردام پرین سنگرت هتل انداز آمستردام پرین سنگرت[/caption]

سون بریجز (Seven Bridges)

یکی دیگر از هتل های آمستردام که اقامت در آن می تواند بسیار جذاب باشد، هتل سون بریجز است. از لحاظ موقعیت در موقعیت بسیار مناسبی در آمستردام قرار دارد از طریق این هتل می توان منظرهٔ بسیار زیبایی از هفت پل که تقاطع دو کانال است را مشاهده کرد. این هتل را در واقع می توان نمایشگاهی از عتیقه جات دانست. در پذیرش این هتل یک صندلی راحتی قرار دارد که مربوط به امپراطوری کشور هلند است. پلکانی از چوب بلوط دارد که قدمت آن به قرن پانزدهم میلادی بر می گردد. در اتاق خواب ها نیز میزی از لویی شانزدهم موجود است. همه این مبلمان ها به صورت خاص در کنار هم قرار داده شده اند و دارای اصالت خاصی هستند.

[caption id="attachment_282" align="aligncenter" width="780"]سون بریجز سون بریجز[/caption]

هتل گرند امرات آمستردام (Grand Hotel Amrâth Amsterdam)

هتل گرند امرات آمستردام یکی دیگر از هتل های آمستردام است و از جمله هتل های      

است که جذابیت خاصی را دارد، طراحی این هتل به سبک سنتی است. سقف های آن شیشه ای می باشد و دکوراسیون هتل نیز کلاسیک است. با توجه به امکاناتی که دارد از جمله هتل های برتر آمستردام محسوب می شود. دیوار اتاق ها منقش به کاغذهای دیواری نقش دار هستند و فضای بسیار زیبایی را برای مهمانان ایجاد کرده است. تمامی اتاق های هتل مجهز به وای فای هستند و از لحاظ تهویه نیز در شرایط بسیار مناسبی قرار دارند. اتاق ها مجهز به حمام شیک و جذاب هستند.

در رستوران این هتل می توانید غذاهای بین المللی را سرو کنید و از دسرهای خوشمزه آن لذت ببرید. هتل همچنین مجهز به استخر است که می تواند پس از یک گشت و گذار خستگی شما را برطرف کند.

[caption id="attachment_283" align="aligncenter" width="780"]هتل گرند امرات آمستردام هتل گرند امرات آمستردام[/caption]

استیودنت هتل آمستردام (The Student Hotel Amsterdam)

استیودنت هتل یکی دیگر از هتل های آمستردام است و از جمله هتل های آمستردام است که در مقایسه با دیگر هتل های این شهر قیمت مناسبی دارد و برای کسانی که می خواهند اقامتی با صرفه در آمستردام داشته باشند مناسب است. این هتل در ابتدا بلوکی بوده است که به اداره چاپ تعلق داشته است و سپس تبدیل به یک اقامتگاه دانشجویی و سپس هتل شده است. این هتل بیشتر مورد پسند جوانان می باشد و فضای اتاق ها نیز بسیار راحت است و مجهز به رستورانی است که قیمت آن بسیار مناسب می باشد. استیودنت هتل کمی از مرکز شهر فاصله دارد با این حال به وسایل نقلیه عمومی دسترسی دارد، اگر می خواهید منظرهٔ زیبایی به شهر داشته باشید اتاق های بالاتر از طبقه ششم را انتخاب کنید.

[caption id="attachment_284" align="aligncenter" width="780"]استیودنت هتل آمستردام استیودنت هتل آمستردام[/caption]

هتل آمستردام ماریوت (Amsterdam Marriott Hotel)

یکی دیگر از هتل های آمستردام، هتل آمستردام ماریوت می باشد، از جمله هتل های آمستردام است که می تواند همه امکانات مورد نظر شما را داشته باشد. این هتل پنج ستاره است و سبک طراحی آن مدرن است و مهم ترین ویژگی آن این است که به بسیاری از مراکز خرید، رستوران ها و دیدنی های شهر دسترسی دارد.

اتاق های هتل آمستردام ماریوت بسیار شیک هستند و تمامی سلیقه ها را مجذوب خود می کند، تمامی اتاق ها به اینترنت وای فای، تهویه مناسب، تلویزیون، حمام و لوازم بهداشتی مجهز هستند.

[caption id="attachment_285" align="aligncenter" width="780"]هتل آمستردام ماریوت (Amsterdam Marriott Hotel) هتل آمستردام ماریوت (Amsterdam Marriott Hotel)[/caption]

سیتیزن ام آمستردام(Citizen M)

سیتیزن ام یکی دیگر از هتل های آمستردام است، هر چند کمی با مرکز شهر فاصله دارد ولی در کم ترین زمان ممکن از طریق تراموا می توانید به مرکز شهر برسید. در این هتل ایده ای به کار گرفته شده است که اولین بار در ژاپن به کار رفت و آن کپسول هتل هایی بود که تمام نیازهای اقامت را در یک جا برطرف می کرد.

[caption id="attachment_286" align="aligncenter" width="780"]سیتیزن ام آمستردام(Citizen M) سیتیزن ام آمستردام(Citizen M)[/caption]

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای هلند ، وقت سفارت هلند ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱